Hayatın üstüne gitmek anı yaşamak, o anlardan keyif almayı münimuna indirir. Ben insanın her duyguyu tatması gerektiğine inanırım. Acı, tatlı, mutluluk, hüzün. Aklınıza gelebilecek her duyguyu. Her yaşanmışlık bir iklimdir ve insan denilen bu meyve o iklimleri yaşadıkça olgunlaşır. Stresin, sıkıntının, musibetin hiç olmadığı bir hayat mümkün değildir zaten. Çünkü bu dünya bir cennet değil, imtihan dünyasıdır. İmtihan gereği bir musibetle karşılaşıldığında yapılması gereken ise, tanrı o durumda nasıl davranmayı emrettiyse o şekilde davranmak ve sabretmektir. Bu şekilde hem stres ve üzüntü minimuma indirilir, hem de imtihan geçilerek sevap point kazanılmış olur.