"Yaşarsın, yaşadığının izi kalır, yaşayamazsın, içinde sızı kalır". Hangisi daha az acı verir?

Hangisi daha çok acı verir insana...✔
Yaşarsın, yaşadığının izi kalır, yaşayamazsın, içinde sızı kalır. Hangisi daha az acı verir?
#Acid_Qeenn.🧚‍♀️
"Yaşarsın, yaşadığının izi kalır, yaşayamazsın, içinde sızı kalır". Hangisi daha az acı verir?
Cevapla