Eskiden içime kapamıştım çok şey kaybettiğimi farkedince artık kendimi açtım ve daha rahatım. Böylesi çok daha güzel. Dışa dönük sosyal ve samimi olmak insana daha çok huzur ve mutluluk veriyor. Yeter ki bu karşılıklı olsun. Sevgiyle kalın efendim, seviliyorsunuz… 🌸🤗😎
Aslında içine kapanık bir insan değilim insanlarla iletişim içinde olmayı seviyorum, sadece yanında bulunduğun insan ve anlaşabildiğim insana göre değişiyor
Hayatımın hiçbir döneminde içine kapalı biri olmadım. İlkokul yıllarım da dahil olmak üzere hep ön planda, tanınan, bilinen, fark edilen bir karakter oldum ve halen de öyleyim. Bundan da gurur duyuyorum. Arada kaynayan, kalabalığın içinde kaybolan değil öne çıkan biri olmayı seviyorum.
İçe kapanacak bi durum yok. Lakin ğlkemizin ekonomik koşulları göz önüne alındığında insanın başka birine selam verip borçlu çıkmaktan korkuyor olması da bir gerçek 😅
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı.
Çok içime kapanık çekingen utangaç biriyim bu yaşıma kadar hiç açılamadım çok kapanık kaldım sosyal hayatım iş hayatım yok senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum hiç sevgilim de olmadı hayatı kaçırdım hep
İçine kapanık olarak tarif edilirim diğer insanlar tarafından. Ama aslında ben öyle olduğumu düşünmüyorum insanlar buna neye göre karar veriyor anlaması güç. Her neyse ben böyle biriyim insanlara göre içe dönük ama özünde dışa dönük biri.
içime kapanık olmayı tercih ediyorum sanki birine derdin olduğunda sana yardımcımı olabilecek sıcak bardağa soğuk su döktürmek gibi bir niyetim yok çatlar
Durumdan duruma değişir patronumun yanında içine kapanık olurum ama arkadaşlarım yanında dışa dönük olurum kısacası bu iş biraz karşındaki kişinin davranışına bağlı