Sosyal medyada sürekli kendi reklamını yapan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

bana yaşadıklarını paylaşmaları değil de bir şeyler paylaşmak için yaşıyorlar gibi geliyor artık. face imi sırf bu yüzden dondurdum. instagram hesabımda da sevdiğim bir kaç kişi ve takip etmek istediğim ünlüler dışında kimseyi takip etmiyorum. her gidilen yerde her anda birbirinin aynı 333 lü pozlar görmekten çok sıkıldım. hayatın tadını çıkarmak yerine ya resmini ya videosunu çekiyorlar. sürekli bir bakın ne kadar havalıyım durumları :D her adım attığı yeri bölgesini işaretler gibi işaretleyenleri hiç söylemiyorum bile :) sizde bu kadar fazla paylaşımdan sıkılmadınız mı?
Sosyal medyada sürekli kendi reklamını yapan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla