Neden benle tanışmak veya sevgili olmak isteyen biri olmuyor?

Yakışıklı birisiyim , yani bazen. Ama hiçbir kızdan duymamışımdır şu sözü. Hiç bir kızdan teklif almadım , kız arkadaşların var ama sürekli görüşmüyoruz. Tabi diyeceksiniz senin atak yapman gerekiyor diye de , aşık olmadığım kızın kalbini neden kırayım ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Hata bende , çoğu insan yanlış anlamış. Ben aşık olmak istiyorum ama olmuyor. Ama bazen de bu uzun sürebiliyor , hani bu süre zarfında hiç karşı taraftan böyle bir şey almadım anlamında söylemiştim. Sevemediğim insanla da sevgili olmak istemiyorum anlamında konuştum.
Neden benle tanışmak veya sevgili olmak isteyen biri olmuyor?
Cevapla