"Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan, kime ne acınızdan?" Öyle mi gerçekten?

İnsanların özellikle şu devirde kendilerini dışarıya karşı "kusursuz" gösterme çabalarının sebebi bu mudur? Kimse kimsenin acısını umursamıyor mu gerçekten?
Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan, kime ne acınızdan? Öyle mi gerçekten?
"Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan, kime ne acınızdan?" Öyle mi gerçekten?
Cevapla