İnsanların özellikle şu devirde kendilerini dışarıya karşı "kusursuz" gösterme çabalarının sebebi bu mudur? Kimse kimsenin acısını umursamıyor mu gerçekten?
"Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan, kime ne acınızdan?" Öyle mi gerçekten?
Merhaba Ne güzel soru... Sanırım hepimiz kendimizi süslü, cilalı ve kusursuz göstermeye çalışıyoruz. Bu bi savunma mekanizması gibi gerçekten. Hangimiz eksiğini, ağrılı yanını, kayıp parçasını açık açık sergiliyor ve filtresiz halini net ortaya koyuyor ki? Eskiden fotoğraf makinalaro varken çekilen tüm fotoğraflar bile hiç tereddüt edilmeden albümde yerini bulurmuş. Biz 50 poz arasından 3 tane seçebiliyoruz zar zor. İnsan olmanın zor olduğunu görüyoruz. Peynir demeden tebessüm edemiyor, poz vermeden güzel olamıyoruz, ne acı...
Kameraya da en güzel açıdan gülmeyi pek sevmem ben yalnız 😃 o kadar eğlenceli bir insan olmama rağmen fotoğraflarda da normal halimde de soğuk ve mimiksiz duyabiliyorum.. 😂 Keyifli geceler. (Acı macı yok) sen Bihter ziyagilsin aptal) qhshs
Ne bileyim ya bi uyandım, yemin ederim tüm algılarım kapalı. 2 saattir gözlerim akıyor, tamam dedim uyutçam sizi geri, fücutum tepki veriyor resmen.😒🥱🥱
Başkasının acısını hissediyorsan insansın. Anlayabilmek önemli ve biz son yıllarda iyice anlaşılmaz olduk toplum olarak. Tamam elbette herkesin acısı kendini yakar ama anlayamaya çalışmalıyız. O acıya sahip çıkmalıyız. Umursamazlık acılar için geçerli olmamalı.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Hayır! Kimse kimsenin acısını zerre kadar umursamıyor. Umursayan birileri varsa dert çekenin sevdikleridir sadece. Baktığında herkes bir kusursuz, dört dörtlük hatasız bir insan. Kendilerini öve öve bitiremiyorlar. Çünkü sakladıkları gerçek kendilerini göstermeye cesaretleri yok. İşte bu yüzdendir kusursuz gözükme çabaları...
Ohooooo tabi ki öyle efendim.. Zaten insanlar kendi başlarına gelmesin diye uğraşırlar ya efendim.. Kimin ne derdi varmış insanlara ne ki, hangimizin doğru dürüst umurunda oluyor ki efendim.. Şu anda olan bu zaten efendim.. Bizler birbirimize değer vermediğimiz sürece de böyle devam eder maalesef
Herkesin acısı kendine senin halini anlaması için insanların senin yaşadığını yaşamalı onuda yakın zamanda yaşamalı yoksa unutuluyor sonuç olarak evet herkesin acısı kendine