AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Merak ettigim bir sey yok. Umarim çoğu zaman mutlu olursun.
Hep yerine çoğu zaman demek mantıklıymış 👍 çünkü kimse hep mutlu olamaz.
Olursa kıymeti kalmaz:)
Tek birsey resimdeki sen misin? Sensen özel bir sorum var oda burdan olmaz , rica etsem yzrsan sevinirim
Ben değilim, burdan sor
boş ver ozaman
Kaç yaşında başladın sürece? Kaç yıldır devam ediyor?
18 yaşında başladım. 23 yaşındayım.
Çok marjinal değişiklikler oldu mu? "passable" mısın yani sence?
Sonuçta ergenlik bittikten sonra kullandığım için büyük değişiklikler olmadı.
Dozun düşük olabilir mi?
Hayır. Kimse hormona büyük değişimler yaşamaz ergenlik sürecin tamamlanmış oluyor neticesinde.
Olan çok var ama ergenliğe erken girmiş olabilirsin. Yönelimin hep aynı mıydı?
Hayır hiç alakası yok. Kimse hormonla evrim geçirmez, ergenlik hiç başlamadan 13 14 yaşında başlarsan hormona vücudun hiç erkeklik hormonuna maruz kalmamış olduğundan, herhangi bir kadın gibi bir ergenlik yaşarsın. Büyük değişim yaşayanlar eskiden herhangi bir erkek gibi görünüp hormon kullanmayla beraber saçlarından kıyafetine makyajına, kadar değiştirdiklerinden bir de üstüne estetik yaptırdıklarından oluyor.
Peki haklısın, soruma cevap vermedin.
Evet hep aynıydı.
Cinsel organını kullanmaktan çekiniyor musun?
Evet kullanmıyorum zaten
Tamemen pasif misin? oral vs dahil.
Travestilik yapmadığıma ve eşcinsel de olmadığıma göre kendimi aktif pasif diye etiketlemiyorum bir kadının da etiketlenemeyeceği gibi. Oraldan iğrendiğim için tercih etmiyorum.
Travestilikle alakası yok. Top-bottom kavramı her cinsiyet rol veya yönelim için kullanılan bi tabir.
Bir kadın nasıl "top" rolünde olabilir?
Strapon, başka oyuncaklar, kendi bedeni, inan o kadar çok şey var ki.
Nasıl cesaret edebildin bunu yapmaya? Çok zor bir süreç. Büyük cesaret , herkes cesaret edemez. Hayatta başarılar :)
Ben tamamen akılcı ve rasyonelist bir insanım. Makale, bilimsel araştırma raporu, bilimsel çalışmaları ve deneyleri okumayı, takip etmeyi hep çok sevmişimdir. Dolayısıyla küçük yaşta eşcinsellik ve transseksüellik konularına ilişkin çok bilgi öğrendim. Bilgi güçtür. Başkalarının öznel yorumları ve gözlemlerine karşı durabilme gücü verir insana. Ben bu süreçteki bütün gücümü ve cesaretimi bilimsel bilginin verdiği vizyondan aldım. Çoğunluğun aşağılayıcı, negatif görüşlerine bu sayede dimdik durabildim ve rotamı saptırmadım.
Ne diyebilirim. Hep böyle güçlü olman dileğiyle. Ben hetero bir insanım ama kendimi senin yerine koyunca saklamaktan başka bir şey yapamazdım sanırım.
E öyle yapmaya çalışan çok insan var. Mesela erkekler, kadın gibi konuşmaya çalışıyor, kadın kıyafetleri aksesuarları kullanıyor, makyaj yapıyor, bariz bir şekilde kadınlığa özeniyor fakat sorulunca gay olduğunu söylüyor. Gay erkeklere ilgi duyan erkektir oysa. Gayler Ricky Martin gibi olur mesela. Kadınlığa özenmez. Mesela çok erkeksi kadınlar da var. Erkek gibi giyiniyor, oturuyor, erkek gibi bakıyor. Bariz bir şekilde erkekliğe özeniyor. Bu bireylerin hepsi aslında gizli trans. Sadece böyle bir sürece girmeye cesaretleri yok enerjileri yok. Çünkü hakikaten işin aileve yakınlarına kendini kabul ettirebilme kısmı çok zor ve hatta bazen imkansız. Ailesi tarafından reddedilmemek evden atılmamzk için ve dış görüntü olarak da aşağılanmamak için bu sürece girmeyen translar var. Mesela derneklerde ben çok gördüm sakallı makallı bağrı kıllı gömlekli sıradan bir ortadoğulu erkek fenotipinde olup kadın olduğunu iddia edenleri.
Resimdeki trans değil değil mi?
Ve sorum şu, asla tam olarak karşı cinse tam olarak benzeyemiyorsunuz. Neden vücudunuzu değiştirirsiniz ki?
Hayır değil dikkat çekmesi için onu koydum.
Çünkü olduğu kadar. Asla Brad Pitt kadar yakışıklı, Adriana Lima kadar güzel olamayacaksın, o halde neden dış görüntüne özen gösteriyorsun sorusu gibi bu.
Aslında daha ayrıntılı sormak isterdim de neyse canını sıkmayayım. İyi akşamlar.
Mahsus aşağılamak ya da alay etmek için sormayacaksan, hakikaten merak ettiğin için soracaksan canım sıkılmaz.
Fwb arıyor musun kdkdkdkdndnd
O nedir
Boş ver
Baktım öğrendim de, benim bir duygusal ve cinsel birliktelik yaşadığım bir partnerim var zaten, bu tarz ilişki biçimlerini yaşamayı tercih etmiyorum.
Cinsellik yasarken zevk aliyor musunuz?
Cinsiyet düzeltme operasyonunu başarılı bir şekilde geçirmişse eğer cinsel haz alınır çünkü zennedildiği gibi penis kesilerek yapılmıyor o ameliyat. Penis içe kıvrılarak yapılıyor herhangi bir doku eklemesi olmuyor tamamen penisin kendi dokusu şekillendirilerek vajina yapılıyor. Yapılan vajina suni olmuyor tamamen organik oluyor, görsellik olarak da estetik, doğal görünüyor çünkü plastik cerrah yapıyor ameliyatı. Tabi eğer başarılı bir ameliyat değilse görüntüsü kötü de olabilir, idrar yapma da sorun da olabilir, cinsel haz da kesilebilir bu önemli bir detay.
Kendini nasıl hissediyorsun diye sormak isterdim
İnternette insanların yorumlarımı okumadığım müddet mutlu ve son derece sıradan biri gibi hissediyorum.
Bi şey sorabilir miyim yanlıs anlamazsan
Sor
Kadından mi erkeğe geçtin yoksa erkekten mi kadına gectin
Erkekten kadına
Ayy çok emrak ettim seni kesin çok guzelsindir 😁
Yani kimse güzel ya da yakışıklı olmak amacıyla cinsiyet değiştirmez değil mi? :) bunun bir önemi yok
Bilmiyorum bazı trans bireyler çok güzel oluyor ondan demistim
Merak ettiğinden söylüyorum, kendime fahriye dizmek için değil; benim trans olduğumu fark edebilen birine denk gelmedim, çoğu kadın da beni dış görüntü olarak kıskanır, insanlardan genelde bol iltifat alırım. Yani buradan geleneksel olarak çekici göründüğüm kanısına varabilirsin :)
Ama dediğim gibi bu durumun trans olmamla ilgisi yok çünkü bunları trans olduğumu bilmeyerek yapıyorlar
Anladim hem trans hemde egolusun sanırım
Niçin egoluyum?
Yok hiç merak etmiyorum
Hankisi cok zevk verdi
Ben hiç erkek gibi davranmaya görünmeye çalışmadım. Dolayısıyla hiç bir kızla sevgili bile olmadım. Zevk almak için de cinsiyet değiştirmedim.
Bizden uzak dursun derdim
Zor iş iyi cesaret hayranim
Bu foto kim?
Bir de erkek görünümlüsün ama içinde kız mı var?
Yabancı bir kız işte dikkat çeksin diye koydum
Hayır görüntüm de kadın davranışlarım da
O zaman trans olmuyorsun bence zaten kızsın sadece kuş mu var iktidar olmuyor değil mi?
Evet dediklerin doğru fakat sonuçta xx kromozomum yok, kısırım adet olamam. Kendime biyolojik kadın diyemem.
Biyolojik olmasan da bence öyle olanlar kadındır yani, sakal çıkıyor mu peki
Bende hormon kullanmamdan önce sakal gibi değil de tüy gibi çıkıyordu hormondan ve ıpl lazerden sonra hiç çıkmadı. Ama çoğu trans biyolojik yapı olarak erkek, morfolojik olarak da herhangi bir ortadoğulu erkek fenotipinde olduğundan sakaldan kıldan kurtulamıyor. Lazere rağmen çıkmaya devam ediyor bu yüzden translar lazercilerden hiç çıkmazlar mesela.
Teşekkür..
ameliyat olldunmu
Hayır
olcan
Düşünmüyorum.
anladım
Oha bu sen misin?
Sen misin
Senmisn
Kestirdnmi peki
Hayır
Hmm sevgln var mı
Ankaradaysan görusmek isterm
olur mu
Sevgilim var teşekkürler
Ankaradamsn