Ben 25 yaşında açıköğretim fakültesi 2ci sınıf ögrencisiyim derslerim çok kötü muhtemelen 30 yaşında mezun olurum ama bunu boşverin
Ben kendimden iğreniyorum kendimi insanlardan daha aşağı görüyorum
Çünkü bende özel ögrenme güçlügü var yani hafızam ezberim kötü dikkatim dağınık.. bu yüzden hep tekrar yaparım öğrendiklerimi unutmamak için eğer tekrar yapmazsam unuturum
Kendimi zihinsel olarak geride görüyorum işte bu yüzden özgüvenim yok
Kendime hiç bir şeyi layık görmüyorum herşeyin en kötüsüne layık oldugumu düşünüyorum iğreniyorum kendimden işte
Keşke zeka geriligim olmasaydı veya keşke ölseydim diyorum
Psikiyatrist herkesin herşeyi unutabildigini kendisininde unuttugunu unutkanlıgın normal oldugunu söyledi
O kadar yıprandım ki kaç tane kursa gittim hep bıraktım
En ufak başarısızlıkta pes ediyorum sonra saatlerce aglıyorum
Ben ne yapayım söyleyin bana :(
Ben kendimden iğreniyorum kendimi insanlardan daha aşağı görüyorum
Çünkü bende özel ögrenme güçlügü var yani hafızam ezberim kötü dikkatim dağınık.. bu yüzden hep tekrar yaparım öğrendiklerimi unutmamak için eğer tekrar yapmazsam unuturum
Kendimi zihinsel olarak geride görüyorum işte bu yüzden özgüvenim yok
Kendime hiç bir şeyi layık görmüyorum herşeyin en kötüsüne layık oldugumu düşünüyorum iğreniyorum kendimden işte
Keşke zeka geriligim olmasaydı veya keşke ölseydim diyorum
Psikiyatrist herkesin herşeyi unutabildigini kendisininde unuttugunu unutkanlıgın normal oldugunu söyledi
O kadar yıprandım ki kaç tane kursa gittim hep bıraktım
En ufak başarısızlıkta pes ediyorum sonra saatlerce aglıyorum
Ben ne yapayım söyleyin bana :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yazini okudum sinir ettiñ beni gece gece yav guzel kardeşim mesela bende matematikten hiic anlamam tiksinirim matematikten ezberim iyidir seninde yetenegin baska birsey demek resim müzik spor neden kendine bunu yapıyorsun kimse kimseden ustun degil kendin icin en iyisini yap ve kendini yargılamayı bırak
Benimde matematigim kötü dikkatim dağınık
Bu yüzden markette kasiyerlik bile yapamadım sürekli kafam karışıyordu
Benim hafızam çok kötü ezberim çok kötü
50 kere okusam ancak 1 satır aklımda kalır onuda ertesi gün unuturum
Kendimi yarım insan olarak görüyorum
İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor ölsemde kurtulsam
Belkide çok beceriklisindir bende aynen senin gibiyim ezberim iyi değil ama kafam zehir gibi çalışıyo aklına gelen ne varsa göreyim yeter yaparım
Benim görsel hafızamda kötü
Birşeye 50 kere falan baksam çok az aklımda kalır
Sen 10 satır ezbersen ben 2 satır ezberim buda beni kötü etkiler
Yaaa bukadar üzme kendini ben gerçekten eminim senin kafanda zehir gibi ama sen farkında değilsindir
Heee öyle diyorlar
Mühendis bi arkadaş demişti kafan zehir gibi diye dalgamı geçiyosun demiştim
Hayır demişti
Diyelim zehir gibi ozaman ben niye farkında degilim zehir gibi kafanın
Kendimi varya down sendromlu insanlardan ağır zeka geriligi olan insanlardan daha geri görüyorum
Keşke kanser olsaydım acıyla sürünseydimde gerizekãlıı olmasaydım
Kanserin çözümü var zeka geriliginin çözümü yok
Sen böyle düşünmeye devam edersen kendi kendini bitirirsin
Zeka geriliği öğrenme güçlüğü dehb herkeste var
Çok bencilce bakıyorsun olaya
Annemde ""kendine haksızlık ediyorsun. Herkes süper zeka degil herkes hemen ögrenemez""" der hemde bunu içtenlikle söyler ama ben herkesi öyle büyüttüm ki gözümde bana göre down sendromlu olanlar bile benden zeki gibi
Kendim dışında herkesi zeki görüyorum hepiniz benim için bilim insanı zekasındasınız dolasıyla hepiniz ulaşılmazsınız
Bence hırsın yok
Ben hırsıma dünyaları yakarım be
Bende de bütün olumsuz özellikler var ailem de kötü ama kafaya koyduğumu utanarak da olsa saçma da olsa yapıyorum üni sınavında derece yaptım
Peki hiç yoruldugun olmuyormu yani gözlerin kafan yorulmuyor mu başın ağrımıyormu ders çalışırken falan
Benim çok ağrır
Ağrıyor ama ağrıya odaklanmıyorum çalışmama hayallerime odaklanıyorum
Peki neyi başarmak istiyorsun en çok
Zeki ve hafızası iyi olan bi insan olmayı
Bunu başarırsam işte bulur çalışırım
Zengin olmayim ama hafızam iyi olsun
kendini öyle görüyorsan biz ne desek boş.
Psikolojik danışman gerek
Gidiyorum zaten hemde 1 senedir
Ama ilaç verip yolluyo
Bide diyo ki ""bende unutkanım bende tekrar etmezsem unuturum"""
Yani koskoca doktor tıp fakültesini bitirmiş nasıl unutkan olabilir nasıl tekrar yapabilir çünkü onlar çok zeki
Özele git
Paran var mı diye sorsana
Bi seans olmuş 800 tl
Parayı peşin alıyorlar
Biz fakiriz sen diyon özele git
Fakirim fakir
Ben vereym aşk olsun
Ne karşılığındA
Konuşuruz
Bütün tedavi ne kadarmış
Yanlış düşünüyorsun
Hepiniz çok zekisiniz akıllısınız
Hepiniz akıllı oldugunuz için benden üstünsünüz
Ben fakirim ama zenginleri kıskanmam fakat akıllı insanları kıskanırım cidden bu böyle
Sende akıllısındır sadece kendine güven ve kimsenin üstün olduğunu düşünme çoğu kişinin kafası da çok boş
Benim daha çok boş beynim var
Boş değildir kendini dene
Denedim sonrada kursları 2ci gün bıraktım
Kursa gitmeye gerek yok
Ne yapıcam ozaman
Kaybedecek neyin var