25 yaşındayım özgüvenim yok nasıl kazanırım (uzun soru)?

Ben 25 yaşında açıköğretim fakültesi 2ci sınıf ögrencisiyim derslerim çok kötü muhtemelen 30 yaşında mezun olurum ama bunu boşverin

Ben kendimden iğreniyorum kendimi insanlardan daha aşağı görüyorum
Çünkü bende özel ögrenme güçlügü var yani hafızam ezberim kötü dikkatim dağınık.. bu yüzden hep tekrar yaparım öğrendiklerimi unutmamak için eğer tekrar yapmazsam unuturum
Kendimi zihinsel olarak geride görüyorum işte bu yüzden özgüvenim yok
Kendime hiç bir şeyi layık görmüyorum herşeyin en kötüsüne layık oldugumu düşünüyorum iğreniyorum kendimden işte
Keşke zeka geriligim olmasaydı veya keşke ölseydim diyorum

Psikiyatrist herkesin herşeyi unutabildigini kendisininde unuttugunu unutkanlıgın normal oldugunu söyledi

O kadar yıprandım ki kaç tane kursa gittim hep bıraktım
En ufak başarısızlıkta pes ediyorum sonra saatlerce aglıyorum

Ben ne yapayım söyleyin bana :(
25 yaşındayım özgüvenim yok nasıl kazanırım (uzun soru)?
Cevapla