İç güzellik kadının naif ruhu, anlayışı, kendini, ifade edebilme yetisidi, karakteridir. Yani kendisini bana nasıl gösteriyor. Varlığı bana nasıl yansıyor, beni ne derece mutlu edip yanım da ne derece mutlu oluyor. Evet kitabı kapağına göre seçmemek gerekiyor ama bu yanlış bir benzetme. Sonuçta okumak isteyeceğin bir kitaba nasıl karar vereceksin? Yazarına göre mi yoksa daha önce okuyup incelemesini yapanlara göre mi? Çok saçma bir benzetme.. Evet fiziksel görünüş ilk başta belirleyici rol oynuyor yapacak bir şey yok bu konuda.. Gercekler böyle, tek yol bu değil elbette ama bazi tanışma durumlarında maalesef dış görünüş iki taraf icinde belirleyici bir kriter oluyor..