Pazar günleri nedense erkenden hortlarız ben tabi aylardır pazar günleri de çalıştığım için hortlamayı özledim. Bazen de öğlene kadar uyurdum. Siz pazar günleri erken mi kalkarsınız, geç mi? İyi gelmez mi hiç deniz havası? 🦁
Çocukken iyi hatırlıyorum.. Hafta içi okula gitmek için bir türlü kalkamazdım yataktan.. hafta sonu gelse de uyusam derdim hep ama cumartesi ve pazar günler gelince de okul saatinden önce uyanırdım.. Okul hayatım boyunca bu böyle oldu hep..
Okul bitti ve çalışma hayatına başladım. Uyku tarzım değişti resmen.. Artık o yoğunluktan mıdır yorgunluktan mıdır bilinmez, uyudukça uyuyorum pazar günleri.. Fazla uyuyunca kendimi kötü hissetsem de, gecesinde geç uyuyup, sabahında da uyanmak bilmiyorum.. Yeni uyandım mesela..
Aynı saatimde kalkarım bro. Biraz alışkanlık var, biraz da gün kaçmasın istiyorum. Çok geç saatte yatsam bile hafta içi bir gün erken yatar onu dengelerim.
Kesinlikle geç. Cumartesi akşamları haftanın en güzel, rahat zamanı benim için. Bu yüzden geç saatlere kadar keyifli geçen cumattesi akşamı sonrası mutlaka geç uyanırım.
Saat 3 de yattım sabah 7 de uyandım. Biyolojik saatim 6:30 yıllardır neredeyse 30 yıldır bu durum boyle... Ama hala müzik eşliğinde yatak keyfi yapıyorum...