Güncellemeler
+1 yıl
Bir tarafım böyle diğer tarafım tam tersi, umursamaz. Artık insanlarla tartışmiyorum tamam aynen haklısın gibi cevaplarla geçiştiriyorum ama diğer tarafım öyle değil işte çok takıyor yoruldum ben ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Biz bu konuda bir şey diyemeyiz, saygılar. 😃😃
Ben de eskiden elimde olanı fırlatır, kapı duvarları yumruklardım. Ama zararın kendime olduğunu anladım. Olgunlaştıkça atlatırsın ama tehlikeli sularda yüzüyorsun, bizden söylemesi.
Tehlikeli sularda yüzmeyi ben istemedim ama, aile içinde çok tartışıyorum evde bambaşka dışarda bambaşka bir insanım. Ailem beni sinir ediyor, nefret ediyorum beddua ediyorum onlara. Bunları demek istemiyorum ama sinirlenince diyorum çok garip bir durum ergenlik çağındayım diye de olabilir. Ya da depresyondayımdır. Bazen kendimden de nefret ediyorum, insanlar beni tanıyınca benden soguyacaklar gibi hissediyorum. Bu agresif tavırlarım çoğunlukla aileme karşı. Dışarda pamuk gibi bir insanım, sicakkanliyim. Ama bıktım her şeyden. Bir yanım dünyayı çok güzel bulurken, diğer yanım çok alçak buluyor. İçimde iki kişi yaşıyor gibi, bir tarafım umuttan bahsediyor diğer yanım diplerde. Umarım bir an önce olgunlaşırım eğer sorun buysa
Hayır öyle düşünme kardeşim. Senin yaşlarında ben de öyleydim. Kısmen halen öyleyim. Ergenlik ve karakter bir araya gelince böyle oluyor işte. İlerleyen zamanlarda durulmalar olacak. Ama karakterin değişmez.
Çok teşekkür ederim zaman ayırıp yazdığın için, karakterimi seviyorum şu sinir konusunu halletmem yeter. Umarım en kısa zamanda daha sakin bir insana donusurum 😞
Rica ederim ne demek. Ben de senin gibiydim, gibiyim. Aniden parlıyorum. Bu benim de hoşuma gitmiyor ama insan zamanla törpülüyor. Ben 20'li yaşların ortalarına kadar öyleydim. Kadınlar daha erken olgunlaşır. İnşallah sen de onlardan biri olursun. 😊
Tekrardan teşekkür ederim, umarım dediğin gibi ben de onlardan biri olurum 😊 yoksa bu hayat hiç çekilecek gibi değil 😞
Bu yaşta bu ne umutsuzluk? İyi düşün iyi olsun. 😊
Bu anlattıklarına göre öyle bir insan düşün ki sinirlenince kendi üstünde kontrol sağlayamıyor bu hiç normal değil öfkeni kontrol etmeyi öğrenmen lazım.
Sorun şu sinirlenince yaptıklarımın normal olmadığının farkında oluyorum ama bu sinirim başka türlü geçmiyor, bir yere vurup kendi elimi acitmam lazım illa, ki aklım başıma gelsin veya sadece vurmam lazım ki hiçbir şey dusunmeyeyim. Çok hırslı biriyim, ailemden birinin bana 4ptal gibi şeyler söylemesi beni en çok kızdıran şey. Bana ana bacı küfür etsinler ama benim kendimi aşağılarda bir geriz3kali gibi görmeme neden olmasınlar. Neyse çok derin bunlar ve ben o derinlikte boğuluyorum
Sana biraz empati yapayım bana ailemden birisi aptal deseydi şöyle düşünürdüm bu onun fikri benim aptal olduğumu düşünebilir ama ben olmadığımı biliyorum doğal olarak sinirlenmezdim fakat bu bir hakaret olduğu için buna katlanmazdım da ailemden hiç böyle şeyler görmedim yermek çok kolay insanları yüceltmeyi de bilmek lazım.
Umarım da böyle bir şey görmezsin, yani demek istediğim 4ptal falan demezler 😅 ve bana 4ptal diyen kardeşim biliyorum onemsememek lazim ( babam ve annem tam tersi zeki olduğumu düşünür hatta herkes zeki olduğumu dusunur) ama kardeşim benim zayıf noktamı fark etmiş olacak ki kavga ettiğimizde bunu bana karşı kullanıyor. Arkadaş ortamında da böyleyim, bir arkadaşım bana mal 4ptal gibi şeyler diyemez yoksa surat akıtırım sanırım egoistin tekiyim. Kendime kötü bir şey söyleyecek tek kişi benim gibi hissediyorum ve eleştirilere hiç açık biri değilim hatta iyi eleştirileri bile sevmiyorum, insanlar kendi işine baksın gibisinden ama bu çok yoruyor. Zaman ayırıp okuduğun için teşekkür ederim umarım sıkmamisimdir
Yok sıkılmadım okumak iyidir. Kardeşinin amacı seni sinir etmekse sen sinir oldukça oda amacına ulaşıyor.. onu amacına ulaştırmazsan bir süre sonra bunun işe yaramadığını düşünüp vazgeçecektir biraz sabır savaşı gibi :) Ama şuna katılıyorum arkadaşlar veya aile bize hakaret etmek onların haddine mi? tabi ki karşılığı olur/olacaktır bu egoistlik değil tam tersi özsaygı.. iyisi kötüsü eleştiriyi kimse sevmiyor bence :D
Evet sinirsel bozukluk var sakin olunderin nefes slin
Keşke nefes almak bu durumu cozseydi ama sanırım depresyondayim. İntihar düşünceleri -ne kadar yapamayacak olsam da-, evden çıkmama, aşırı heyecan, bıkkınlık, halsizlik gibi şeyler de var. Hiçbir zaman normal biri olmadım ve sanırım asla olamayacağım
Olursun seni iyileştirebilir im hobilerini yap rahatla olmadı namaza başla dua et iyi gelecektir mutlaka
Namaz dua ile aram pek iyi değil öncekine baka, geçmişim din konusunda karisik ama evet namaz kilinca daha huzurlu bir insan oluyorum çünkü yaslanacak bir şeyim oluyor. En kısa zamanda tekrardan başlarım umarım
İnşallah şifa bulursunuz Allah yardımcınız olsun ☺️