Kızınca bir şeylere zarar vermek sinir hastalığı belirtisi mi?

Çok sinirleniyorum bazen mutfaktaysam elime bıçak alıp bir şeylere defalarca batiriyorum bu poşet olur ekmek olur yeter ki sinirim çıkarayım veya masaya vuruyorum kafamı vuruyorum kendime vuruyorum ağlıyorum bir şeylere vurmak istiyorum bıçaklamak istiyorum o kişiyi g3bertmek istiyorum, sinirlendiğim kişiyi. Psikolojim mi bozuk daha lisedeyim erken yaşta psikolojimi bozdu insanlar. Herkese küfür edip duruyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bir tarafım böyle diğer tarafım tam tersi, umursamaz. Artık insanlarla tartışmiyorum tamam aynen haklısın gibi cevaplarla geçiştiriyorum ama diğer tarafım öyle değil işte çok takıyor yoruldum ben ya
Kızınca bir şeylere zarar vermek sinir hastalığı belirtisi mi?
Cevapla