Bu benim tesbitim değil. Yaşanılanların değerlendirilmesi. Erkekler hem akıllı hem güzel hem de zengin bir kadını ilk etapta sevip beğenirken neden sonradan içten içe nefretle dolarlar? Ve bu tarz kadınların karşısında ezilirler sizce? Kadın hep adamdan daha mı eksik olmalıdır?
Erkekler güzel, akıllı ve zengin kadınlar karşısında kendilerini neden ezik hisseder?
Zeki olmak ile alakası yok bunun zekâ ile davranış farklı şeylerdir. Bir insan babadan kalma zengin olabilir ama bu onun akıllı ve zeki olduğunu göstermez. Şimdi kadınlarda zengin olunca davrandıkları tavır ile erkeğin tavrı bir değil. Arada fıtrat farkı var. Kadın zenginliğini ve güzelliğini herkese sergilemek ister. Örneğin bir kadın hemcinsine yeni araba aldım diye hava atınca, diğer hemcinsinin araba alacak durumu varsa gider ondan üst model araba alır gelir diğerine bende şu arabayı aldım der. Rekabet vardır birbirlerine karşı. Erkek öyle değil araba aldım der. Hayırlı olsun kanka ben de alacağım inşallah kısmet olursa bu arabadan. Nasıl memnun musun peki der. Aynı araba için denklik vardır mesela burada gidip de ona inat üst model alayım demez. Şimdi gelelim soruna, Kadın zengin olduğu için kendinden düşük gelirli hiç bir erkeğe bakmaz, yakışıklı olsa bile gelirini ve kariyerini öğrenince soğur ve geliri daha düzgün ve yakışıklı başka erkek arar. Çünkü kız arkadaşlarıyla toplanınca eşim inşaat firmasında amele demeyi yediremez kendine çünkü üstünlük basması gerekiyor her konuda. O yüzden zengin kadınların çevresinde erkek bulamazsın. Çünkü erkeğin geliri kadından düşük olursa kadın parasına güvenerek, erkeğin her istediğini yapmaz, sana muhtaç değilim kalk kahvaltını kendin hazırla hizmetçi yok karşında diye asi bir duruş sergiler. Erkekler de bunu bildikleri için bu tıp kadınlardan uzak durur. Bu zeka ile ilgili değil yani. Ama ondan daha zengin bir adam olursa karşısında o adama karşı biraz daha sempati duyarlar çünkü kadınlar kendilerinden üstün erkek severler. Bu adama karşı tutumu ile kendinden daha düşük gelirli birine karşı tutumu bir olmaz. Bu adama kahvaltı hazırlar hayatım diye seslenir. Kız arkadaşlarına da eşim ile Dubai te tatile gideceğiz diye rahat rahat havasını atar. Bu yüzden bu adamın kahrını çeker ama düşük gelirli kişinin kahrını çekmez. Erkekler de kendinden da düşük seviyeli kadını ister çünkü daha çok iteatkâr olurlar. Zeka ile alakası yok yani bunların bana göre fıtrat meselesi
Güzellik, üst seviye görsel çekiciliği... Akıl ve zeka, bilgi ve beceri kapasitesini... Zenginlik ise maddi egoyu simgelediği için çoğu erkek daima kendinden birkaç tık daha alt seviyedeki kadınları tercih eder. Bu üçlü karşısındaki eziklik olgusu da hiçbir zaman sahip olamadıkları ve olamayacakları yetilerin ağırlığı yüzündendir. Fakat, herkes için geçerli bir şey değil bu. Bazı erkekler için bu üçlü hayranlık uyandırıcı ve olumlu bir şey.
İlişkiler genel olarak denklik üzerine inşa edilir.
Başarılı kadınlarda toplumun öğretilerinin dışına çıkılır. Sosyal, kültürel ve ekonomik olarak denklik ilişkilerin ömrünü uzatırken, dengesizlik kısaltır.,
Erkeğin, öğretilerinde bulunan mühür düşkünlüğüne hiç girmiyorum bile.
Kadın denklik olmasa da rahatsız olmazken erkeğin hazmedememesinin nedeni ise; evet kadının toplumda eksik görülmesidir.
Şimdi şöyle düşünmek lazım zengin ve zeki bir kadın varsa karşınızda muhtemelen erkekte aynı standarttadır. Bu yüzden erkeğin yönetici ya da idareci kimliği bu kadında geçerli olmayacağı için hoşuna gitmez. Erkek genelde baskın olmaya çalışır. Yani zengin ve zeki bir kadınla her erkek yapamaz vallahi zengin ve güzel ve zeki olmakta zor ya Allah sabır versin 😂
Güzel bir bakış açısı. Adam ne kadar üstün olursa olsun bu üstünlüğünü bu kadında işletemeyecek ve adamın da bu durum hoşuna gitmeyecek tabiki. Aslına bakarsanız dikkat edin bu tarz adamlar kendilerine muhtaç kadınları seviyor. Onlardan bir şey isteyen onlara ihtiyacı olan vs.. neden? İşte bu sebeplerden
Zaten burada mı gördüm başka yerde mi hatırlamıyorum ama cinsiyetçi yorum olarak görmeyin şöyle bir yazı görmüştüm.
Erkeğin yanında aptal kadın görürsün ama kadının yanında aptal erkek göremezsin diye.
Aslında bu nispeten benim ve senin son yorumunu destekliyor zengin insanların önceki mütevazı hayatında zeki bir kadın varken zengin olduktan sonra farklı bir kadın oluyor. Bu yüzden zaten parayı bulduktan sonra eşini boşadı muhabbeti oluyor 🙂
He bir de erkek, kadına göre bence daha aldatmaya meyilli bir cinsiyet bu yüzden daha itaatkar bir kadını tercih ediyorlar. Kadında böyle bir durum pek yok bu yüzden erkek zeki bir kadın istemez özellikle zenginken
Bak en basit örnek Jeff bezos eşiyle birlikte bugünlere geldiler ama ne oldu da Jeff servetinin yarısını feda edecek kadar ne yaşadı da ayrıldılar? Her şeyi alacak güce sahipken bugünlere birlikte gelmişken Andy jessy ile neden ayrıldı? İşte bunlar hep yukarıda ki muhabbetten. Ha istisna yok mu var tabi ama genel durum bu.
hiç öyle bir nefretle dolmadım dahası öyle bir kadının benim hayatımda olması beni mutlu ederdi bir süreliğine etti de ancak zengin olması her şeyi kabul edeceğim anlamına gelmeyeceğini en başta söylememe rağmen b konuda ısrarcı olunca.. medeni iki insan gibi yollarımızı ayırdık
Keşke erkekler i duruma düşmese. Akıllı kadını severim ancak karşısında kendimi ezik hissedeceğim bir kadınla olmam. Gariban kendini bilen akıllı fakir kadınları tercih eder ve maddi manevi olarak yanında olurum. Kimse ezik duruma düşmez o zaman. Hemde daha mutlu olunuyor. n
Ata erkil toplumlarda maalesef erkek hegomonyası üstün olduğundan kadın her zaman erkekten 1 tık bile olsa aşağıda olması gerekir. Bu toplumlarda kadın eğer erkekten 1 tık bile üstünse ileride bir müddet ya da yıllar sonra bir şekilde bunu o erkeğin yüzüne vurmakta. Bu sebeple atalar bile demiştir ki : Davul bile dengi dengine çalar.
Güzellik ve akıl göreceli bir sey ben öyle güzel ve akıllısını göremedim zenginlik konusuna gelince para ile beni ezecek adam daha doğmadı anasından parasını iplemem kimsenin
Zengin/fakir olması hiç önemli değil şayet bir kadından para beklemeyecek kadar gururlu ve bonkörsen bunun zaten önemi yoktur senin için.. Zekide olsun tabi; olsun da orada işler karışıyor, kadının "çok" zeki olması sıkıntı abi hele de sen yalan söylemenin yanlış olduğu öğretisiyle büyütülmüş biriysen vay haline
Ben bu olayları asla anlamıyorum. ekonomik durumum iyi bir işletmem var. bazı kadınlar bu durumdan faydalanıyor param için sadece benimle oluyor , bazılarıda eziliyor ve utangaçlık gösteriyor. gönül bir oldumu bu konular problem olmamalı
Bence kadın daha yüksek olmalı benim düşüncem bu kadın erkek gibi degil daha kırılgan olmasına rağmen pes etmiyor ama biz erkekler de kolay boşvermişlik var herkes için demiyorum tabi
O basiretsiz ozguveni olmayan erkeklerin bahanesi bence gidip yanına konuşmaya cesaret edemez sonra atar tutar
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
"Kadın hep adamdan daha mı eksik olmalıdır?" evet. herşeyden önce kadınlar için öyle. erkek daha uzun olmalı daha güçlü daha zengin daha statülü. daha daha daha. eziklikten ziyade mutlu olunmaz o ilişkide
Teşekkür ederim kadın erkek farketmez nerede olursa olsun bir yemek veya birşeyler içmek gerekiyor şimdi benim cebimde para yok diyelim arkadaşım ödedi ama ben içerliyorum bende olsa ben oderdim diyorum vs vs
Tabiki hep erkekler başarılı zengin yakışıklı. Kadınlar da erkeklere muhtaç ve ezik:) Reelde de böyle bir kadın yok. Bunlar hep hayal:) Siz mutlu olacaksanız böyle bir kadın yok diyelim peki ahahahaha😂😂
Ne saçmalıyosun sen? Üçü bir arada erkek var mıdır bilmem, ben görmedim. Kadınlarda da zeka olanı göremedim daha, 1-2 tane gayet akıllı kız var ama onlarda tipten yoksun, Hele parası olan kadın... Bu bir gerçek ki her 10 zengin erkeğe 1 zengin kadın bile düşmüyor istatistiksel olarak para erkeklerde...
Sizin gibi insanlar için bir kadın güzelse aklı yoktur akıllıysa çirkindir; zenginse ya aptaldır ya çirkin. Bunların hepsini beraber elde edebilmiş bir kadın ütopiktir. Görmediğiniz için anlıyorum. Para genelde erkeklerde olabilir ama sakın unutma “paranın hepsi erkeklerde” değil!!! Bu bir. İkincisi ben saçmalamam benimle üslubuna uygun konuşmadığın için konuşma bitti. Çekilebilirsin.