• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Geç gelen mesajlar önemsiz olduğunu mu gösterir?

яüүαмsı
яüүαмsı Takip Et
Master Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
129
Yapay Zekaya Sor
Ben genelde geç yazarım sjjsjs. Ama bilerek değil işlerinden ötürü müsaitsem bekletmem lakin moduna göre de değişebilir sizde durumlar nedir?
Geç gelen mesajlar önemsiz olduğunu mu gösterir?
Cevapla
İş Soruları Nedir Soruları Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • La-vita-è-amore
    La-vita-è-amore Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Merhaba...

    O kadar hızlı tüketiyoruz ki. Zaman geçince soğuyoruz...
    Zaman ile tükenmeyecek şeyler lazım.
    Ancak insanız ya sabırsızlığımız tutuyor işte...

    Geç gelen mesajları okumuyorum.
    Vaktinde olmayan bir şeyin değeri ve de anlamı kalmıyor...

    Geçmiş değil, bugün gibi yaşıyorum diyor ya...
    Geçmişte kalmamalı...
    Belki vakit yoktu...
    Belki siz de haklısınız...
    Belki aceleye gelen onca şey var...

    İşte o an ; Yalandan da olsa... İnsan yanıt arıyor...
    Ne güzel de gülümsetti, dedirten...

    İyi geceler.

    Sağlıcakla...

    #Neşeliadam

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Suuuuuuuuuuuuuu
    Suuuuuuuuuuuuuu Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Hayır.
    Mesaja ne çok geç verilen cevaplar, ne hemen verilen cevaplar ne de hiç verilmeyen cevaplar hiçbir şeyi belirlemez.
    Çünkü kimin neyi niçin yaptığını bilemeyeceğimiz için hiçbir hareket için belirleyici bir tesbitte bulunamayız.
    İnsan ruhu karanlıktır hele kimisi çok karanlıktır ve neden böyledir bilinmez.

    2
    0 Yorumla
  • Kartaliçe_1579
    Kartaliçe_1579 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Konuştuğum kişilere değer verip konuştuğumu düşünürsek ben onlara görebildiğim anda üzgün de olsam erken yanıt vermeye bakarım hatta önemli işim olduğunda bile önce onlarla ilgilenirim onlar da müsait olup ona rağmen bazı zamanlar geç gelirler bu durum beni üzüyor

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Bir süre gözlemlerim. Sonra rahatsız olduğumu söylerim. Tavır yaparım. İş ile ilgili ise tavrımı sürdürmem. Sair zamanda da geç cevap veriyorsa misli ile karşılık veririm. Bir süre bana ulaşamaz. Merak eder. Sinir olur. Ödeşirim 🤩

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

57

Cevap

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Aaa olur mu öyle şey ne kadar ayıp bunu mesele etmemeli 😌 isterse bi sene sonra cevap verilsin parmaklarına yazık değil mi. Hiç gelmeyen mesajları napakk

    1
    0 Yorumla
  • Pulsarr
    Pulsarr Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Belki gösterir belki göstermez ama kesinlikle öyle hissettirir

    1
    1 Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Ya hissettirmesinn ama jsjs

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Evet ben birisiyle konuşuyorsam mesajlaşıyosan değer veriyorumdur ama karşı taraf benim ona yazdığım mesajlara geç cevap veriyorsa ister istemez böyle hissederim kendime ve şöyle de bir şey var ne kadar değer verirsem o kadar gösteririm bu benim elimde olan bir şey değil tutupta beni hiçbir şey olarak görmeyen birisini tek bir mesajını bekleyecek değilim

    2
    0 Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Bence samimiyete bağlı. Insanlar çalışıyor olabilir, her meslek telefon/nete girmeye müsait olmuyor, kişi kendine vakit ayırmış olabilir, Evde işlere/çocuklarla oyuna vs dalmış olabilir, Misafiri olabilir. O yüzden dakika, Saat hesabi yapmadan samimi olup olmamasını değerlendirilmeli birde içerik olarak verilen değere. Darda olup ihtiyaç duyulan durumlarda ise karşı taraftan zaman ayrılması gerekirse de yaratilmasi beklenebilir, onu ayrı tutuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    musaitsem geç yazmam
    ama musait değilsem haliyle bazen geç dönüşlerim oluyor :)
    önemsizlikle alakası yok bence

    0
    0 Yorumla
  • _Zuen_
    _Zuen_ Takip Et
    Yoda Yaş: 85 , eic 100%
    +1 yıl

    mesajıma geç dönen kişinin bir işi olmalı ya da inandırıcı bir kılıf uydurmalı. Ben mesaj attığımda orada olup, cevap vermiyorsa sonrasında siiklemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Duygusal bağ olmadıktan sonra sorun olmaz.
    Yaşadığımız çağ haliyle normal.
    Ama duygusal bağ varsa olmaz.
    Dikkat edilmeli, özen gösteilmeli..

    1
    0 Yorumla
  • ironikyobaz
    ironikyobaz Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 626 cevap paylaştı.

    Herkesin işi gücü var kimseden beni hayatının merkezine koymasını isteyemem , istemem.
    Geç gelen mesajın asla bi önemi yoktur

    1
    0 Yorumla
  • Papatyalı_hanım
    Papatyalı_hanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani arada insanlık hali oluyor tabiki ama sürekli aynı şekilde ise bence evet. Yani değerini belli eder az çok.

    1
    0 Yorumla
  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Bazen bende geç yazıyorum işim oluyor ya da yolda falan oluyorum ancak bunu her zaman yapan birisi kişiyi değersiz olduğunu gösterir

    1
    0 Yorumla
  • Shiningdiamond
    Shiningdiamond Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 486 cevap paylaştı.

    Anında cevap verenlerdenim jdjs biri saatler ggünler sonra yazsa bile anında cevap veiririm bu da benim malligim

    1
    0 Yorumla
  • QUADRATURA
    QUADRATURA Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Mazereti var ise önemsiz olduğunu göstermez ama bilerek geç yazıyor ve bekletiyorsa o kişiden mesaj beklemeye değmez.

    1
    0 Yorumla
  • Luccᴀ u
    Luccᴀ Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Eğer isim yoksa hen cevap yazarım, bekletmeyi de bekletilmeyi de sevmem

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Hissettirir ama karşı tarafın musaıtlık durumu falan filan

    1
    0 Yorumla
  • Şeftaliturşusu2
    Şeftaliturşusu2 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Eğer bunu belirtmiyorsa önemsiz olduğunu düşünmek çok normal ve önemsemiyordur ap apaçık.

    1
    0 Yorumla
  • Yarennihal
    Yarennihal Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 78%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kasıtlı yapılıyorsa, evet karşı tarafı önemsemediğini gösterir.

    1
    0 Yorumla
  • yosifilbey
    yosifilbey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Kesinlikle öyle ve bunu ben kendimde istemem. Kendime yapılmasını istemediğim bir şeyi başkasına da kolay kolay yapmam. Ya hiç konuşmam ya da müsait olduğumda vakit ayırıp konuşurum.

    0
    0 Yorumla
  • Uvuvwevwevweosas
    Uvuvwevwevweosas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Başkasına görüş atıp mesaja cevap vermiyorsa önem vermediği i anlarsin oluyor öyle yapanlar modunda falan değilse diye bir iki defa bişey demem sonra engellerim

    0
    0 Yorumla
  • Zeusser
    Zeusser Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Önemli olan hız değil içeriktir derim.. mesajda yazılanların gerçekliği ve samimiyet fark yaratır. Kalpten yapılan her şey güzeldir. Hız bazen öldürür.

    0
    0 Yorumla
  • HayalsizDasporav
    HayalsizDasporav Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
    Geç gelen mesajlar önemsiz olduğunu mu gösterir?

    O sırada mesaja cevap bekleyen karşı taraf

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Bekletmeyi ve beklemeyi sevmem

    2
    0 Yorumla
  • butfrustrated
    butfrustrated Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İş dışında yazmıyorsa önemsizsinidir. Eğer değerliyseniz, boş kaldığında aklına gelecek tek şey size yazmak olur.

    0
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Beni önemsiz hissettirmez.
    Mesaj vermek isteyen bir şekilde vaktini bulur yazar. Yazmak istemeyen de bahane üretir.

    0
    1 Yorumla
    • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      +1 yıl

      Cevap vermek isteyen olacaktı.*

      Yorumla
  • OwlBaby
    OwlBaby Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Geç yazmışsa önemi yoktur görmezden gelmeyi tercih eder cevapsız bırakırım, görüldü atarım o rahatsız olsun shsh

    0
    0 Yorumla
  • Thisisthefaith
    Thisisthefaith Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Müsait değilsem bunu açıklarım, eğer karşımdaki önem verdiğim biriyse. Cevaplanacak önemli bir mesaj yoksa, bekleye de bilir.

    0
    0 Yorumla
  • mertmydncrrr
    mertmydncrrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer müsaitsem bekletmem. Bazen ne cevap vereceğimi düşünüp, yazıp yazıp sildiğim de oluyor da çok değil.

    0
    0 Yorumla
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    İş yoğunluğu oluyorsa zaten sonradan belirtiyorlar. Devamlı yapıp veya görüldü durumu olursa empati yaparım.

    0
    0 Yorumla
  • Hanjinx
    Hanjinx Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Yok ya olur mu öyle şey değildir bence 😄

    1
    0 Yorumla
  • VesSelamTR
    VesSelamTR Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 707 cevap paylaştı.

    Bana geç cevap veren engellenir.
    Mesaj müsait olduğun sürece anlık yazılması gereken bişey geç cevap almak istesem mektup yazardım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Mecburiyet ayrı kasten yaparsan benim gibi soğuyanlar olabilir

    1
    0 Yorumla
  • elif-gibi-sevmek
    elif-gibi-sevmek Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Hayır göstermez bence , herkesin tek derdi ben değilim sorunları vardır işi çıkmıştır fırsatı yoktur vs diye düşünürüm. Ben de geç yazanlardanım , yazamıyorsam müsait değilimdir

    0
    0 Yorumla
  • mein-schönesland
    mein-schönesland Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    bir şeylerle gereksiz yere meşgul olmasa yazar bende biraz geç yazıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Zevksizhayat
    Zevksizhayat Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Benim için öyle mesaj atma hızı dahi verdiği değeri gösterir çoğu zaman.

    0
    0 Yorumla
  • HobhoppaHobbaahop
    HobhoppaHobbaahop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 126 , eic 90%
    +1 yıl

    Genelde konusmak. isteyen taraf anlayışsız ve sabırsız oluyor sonra ilişkini foku çıkmaya başlıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Chirkin
    Chirkin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani geç atıyorsam mesaj benim için önemsizdir. Veya çok yoğunumdur.

    0
    0 Yorumla
  • adilazimdegil2000
    adilazimdegil2000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    hayır görmemiştir o sıra direk kötü düşünmeye gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • VolrathTheFallen
    VolrathTheFallen Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 79%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 952 cevap paylaştı.

    onlıne olup yazmasa mesajı sılıyorum sonra ne yazdıgımı da unutuyorum sonra hersey kopuyor

    0
    0 Yorumla
  • serdarsinanatmaca
    serdarsinanatmaca Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 72%
    +1 yıl

    Tabi ki evet mesajima aninda yanit verilmediginde ifrit olurum ben

    0
    0 Yorumla
  • Evgenyy
    Evgenyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    İşi vardır anlarım bilerek geç cevap verilmesi soğutur.

    0
    0 Yorumla
  • tavuk_vicdanlı
    tavuk_vicdanlı Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 614 cevap paylaştı.

    bir an önemsizliğe itiyor öyle durumlar ben direk cevap veririm elim iki kanda olsa bile cevap veririm :D

    0
    0 Yorumla
  • ByBeyaz21
    ByBeyaz21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Eğer güveniyorsam gayet normaldir iş vs. Ama gavenim kırılırsa bitiyor ya

    0
    0 Yorumla
  • Skn09
    Skn09 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Hayır Ben Şahsen İşim Olduğu Zaman Biraz Geç Yazabilirim Durumu Anlatmakta Önemli
    -VESSELAM-

    0
    0 Yorumla
  • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
    -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Bunu bilmek imkansız kimisinin işi vardır kimisi de keyfine göre yazar tam emin olmak zor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Yoo bende geç atarım , işlerim oluyor her dakka çat çat mesaj yazamam

    0
    1 Yorumla
    • яüүαмsı
      яüүαмsı
      +1 yıl

      Sjjs bendensinn

      Yorumla
  • dondurmacımelek
    dondurmacımelek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Erkek-Kız değişiyor tabi
    Kızlara geç yazarsan belki kendini önemsiz hissedebilir (tabi senin hayatının yoğun olduğunu bilmiyorsa)
    Erkeklere geç yaz zaten sonra bir yerleri kalkıyor

    1
    0 Yorumla
  • oylesinebirisindenis
    oylesinebirisindenis Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bazen müsait olsam da yazmam, bu ruh halime göre aslında. Tamamen o anki duruma bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.

    Geç cevap veren kişi sadece dostumdur onun dışında biri geç cevap verirse görüldü atar geçerim

    0
    0 Yorumla
  • LeylaTekin3434
    LeylaTekin3434 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Bende geç yazıyorum dhfhdjc

    2
    0 Yorumla
  • Nanana98na
    Nanana98na Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Mesaja geç cevap veren birinin önceliği sen değilsindir. Ona aynı şekilde tepki ver öcünü alınca engelle enerjisini de çalmış olursun.

    0
    0 Yorumla
  • Ayça55678
    Ayça55678 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Evet benim onu umursadigimi bilseydi bana 5 6 saat sonra mesajlarıma dönüş yapmazdı boşa çabalıyorum olan yine bana oluyor zaten

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Olabilir. Bunu hissedersem bir daha yazmam.

    1
    0 Yorumla
  • Candanbirkızz
    Candanbirkızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Paşa keyfim belirler bunu

    1
    0 Yorumla
  • NudeRuj_
    NudeRuj_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Her zaman yapılırsa evet önemsiz gösterir

    1
    0 Yorumla
  • By_Barsss
    By_Barsss Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Geç gelenlerde kabul ya hiç gelmeyenler? :)

    1
    0 Yorumla
  • Az-Tr
    Az-Tr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 82%
    +1 yıl

    Belki evet belki hayır

    1
    0 Yorumla
  • RıfatŞen
    RıfatŞen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet Önemsiz Olduğunu Gösterir Tabikide

    1
    0 Yorumla
  • GeceyarısıGüneşiii
    GeceyarısıGüneşiii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ben mesaj konusuna çok takılan biri değilim çünkü genelde bende geç cevap veririm.

    0
    0 Yorumla
  • Nesliççe
    Nesliççe Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Hayır, kafaların dolu olduğunu gösterir.

    0
    0 Yorumla
  • QueenOfTheFate
    QueenOfTheFate Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Öncelik olmadığını gösterir.

    0
    0 Yorumla
  • Haylazzponçik
    Haylazzponçik Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Hayır gece gelen mesaj içten gelendir bence

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Geç gelen mesajlar önemsiz olduğunu mu gösterir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mesaja bilerek geç bakmak neyin işareti? 4 cevap verildi
Mesaja geç bakmak saygısızlık mıdır? 14 cevap verildi
Mesaja geç bakılması engel sebebi midir? 15 cevap verildi
Mesajlara çok geç bakıyor? 6 cevap verildi
Mesajlara çok geç cevap verilmesi? 2 cevap verildi
Mesajı geç cevaplamak ilgisizlik mi yoksa abartılıyor mu? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨