Seni bu sebeple arayan kankana ne cevap verirsin?😄 
#Cassie


Mikroplar biyolojik olarak ölmezler belli bir ısının altında faaliyetleri durur sadece 50 derecenin üstünde ise proteinlerin yapısı bozulduğu için ölürler :)))
Ne cevap verirdime gelince ise "o zaman iyi olmana sevindim gene de sen dışarı çıkma derim" :)))
Bilimsel açıklama için teşekkürler 😄
Ne demek her zaman :D her şeyi bilimle açıklayabilirim :P
https://www.facebook.com/watch/?v=673809263560401
😄😄
Ölmüşüm zaten daha neyi merak ediyorsun 😂😂😂
😄😄 güzel olmus
Rica ederim 💕
Cevap
54Cevap
"Arayarak ölmediğini ispatladığın için teşekkürler." derdim.
hiçbir şey dememek lazım sanırım
ne desen boş açıkcası bu bağlamda
Şimdi dalga geçmek için mi yoksa şaka olsun diye mi söyledi
Dalga geçmek için
Beni boş ver de sen ne durumdasın geçen kış iyi dayandın bu kış kesin cenazeni kaldırız dedim ama yine ayaktasın belliki😂
Derdim🙃
Karşimda yaşiyor bir tanesi ölmemiş demek ki. Henuz konuşan mikrop gormedim ilki yaşattigin icin teşekkürler...
Azrailden kurtuldun da beni mi merak ettin canım😏
azrail teget geçti diye hava mi atıyorsun bana de geç 😂
Cassie_Robichaud bile ölmemiş ben niye öleyim derim:)
Çünkü ben mikrop değilim
Ben arkadaşa cevap verdim, sen kime cevap verdin:)
Ben mikrop degilim ki benim ölmemem normal. Bu cevap arkadaşını ikna edemezdi.😌
Senin mikrop olmadığını bilen arkadaş benim mikrop olmadığımı bilemeyecek mi:)
Belki beni seviyordur seni sevmiyordur
Beni sevmemek mümkün olabilir mi:)
Aslan burcu musun?
Bunları özelde konuşalım mı 😂
O zaman kalsın 😄
Tamam tamam, aslan burcuyum 😂
O zaman haklısın dicektim sadece 😄
Ben de her şeyi göze aldın, kimseden gizleyecek bir şey yok diye düşündün zannetmiştim:)
Heheh yok artık 😄
Nasıl umutlandım, nasıl umutlandım bir bilsen:) Yağan karı düşündüm, bir de seni beyazlar içinde:)
Ben iyiyim senin cenazendeyiz şu an 😄😄 ölüler konuşabiliyor muydu ya? Diyeceksin
evrime geçirdim sana bulaşmayı bekliyorum
@zimbateli34
bana değil dimi :D
E ikimiz de hayattayız çık kahve ısmarlıycam derim.
Hastalık hastası olmuşsun bu kadar bağlandığına göre mikroplara derdim..
Konuştuğuna göre kötülere bişi olmaz tezini sana ispatladım ‘ derim 😎
beni merak etme senin oldugun yerdeyimmmm 💅🏻 diyeee şekerim
"O zaman ahiretten dünyaya nasıl mesaj gönderdiğini bana da açıkla bir zahmet" diye cevap verilir.
Sen mesaj gönderdiysen yaşıyorsun, demek ki bu söz doğru değil
Diye cevap verilir :D
"Ne yalan söyleyeyim bende seni merak ettim" denir.
Boyle espri yapan bir beyinsiz benim arkadasim olamaz
Sen önce evini temizle derim mikrop adam 😀pinti ya benim yakın arkadaşım
''Kendi tezini kendin çürüttün sen nasıl hayatta kaldın o zaman'' diyebilirsin :D
Sana bir şey olmadıysa bana hiçbir şey olmaz derdim😁
Bende seni merak ediyordum öldün mü diye tam seni arıycaktım bende derdim heralde
senin sayende ölü insanla konuşmayı öğrendim sağol canım öteki tarafa çok yazar bay
Hal Hatır Sormak Sağlını Merak Etmiş Demek Değerli Dostmuş
Eeeeee, o zaman sen beni nasıl arayabiliyorsun. Telefon öbür tarafta da çekiyor mu? derim :)
Ben iyiyim çok şükür, burada mikrop 🦠 kalmadı , her yer bembeyaz kar ❄️
ben de cacık yapıyorum yoğurdu çıkardım sen eksiksin de
Merak edenim arayan soranım da yok. Buraya kar da yağmıyor.
virüs gibi fitne dağıtmaya devam ediyor musun?
diye soruya soruyla karşılık veririm..
Benim için ölü sayıldığından aradığımız kişiye ulaşılamıyor
Öyle bir arkadaşım yok
Sen yaşayabildigine göre henüz yeterince yağmamış skjsksjsksnsk
Teşekkür eder kapatırım :D
En büyük mikrop dururken ne haddime Estağfirullah derim 😃😂
Aaa sen hâlâ yaşıyo musun? Bak sana kar bile fayda etmemiş derdim
Öyle biri benim kankam olamaz.
O zaman sen nasıl yaşıyorsun daha diye sorardım
Hayatta olman üzücü kankacım derim😂
😄😄
Öldürmeyen Allah öldürmez kork benden derim 😅😅😅
Hehe😄
evet seni az önce gördüm ahirette sırat köprüsünden giderken
cahille ve aptalla sohbeti kesmek lazım ya cevap bile vermem
Olum dakikam yoktu bende seni aricakkken sen aradın nasılsın ölmedin dimi
Ahsmsnwms baya ironik bi kankiymis deeerini bilin derim
Eee sen nasıl aradın diyip ergence bir cevap verirdim
Benim çevremdeki insanların arama gibi bir huyu yok ki arayıp boş yapsın
Sen olmediysen bana bisey olmaz derim🤣🤣🤣
Hayatta olup beni aramana sevindim
sen yaşadığına göre demekki öldürmüyormuş derim
İnsan kendindeki aşağılık duygusunu bastırmak istediği şeyi karşı tarafa söylermiş, seninle bunu tasdik etmiş oldum derim NET
Sen nasıl hayatta kaldın denir
Yia teşekkürler çok düşüncelisin derim
Ne tür bi malsın knk deyip engellenir
Arayabildiğine göre ölmüyorlarmış dersin 😏
"Sen ölmediğine göre teori yanlışmış" derim😄
Senin gibi yav şağa inat yaşıyorum.
Seni öldürmeden ölmem derim 😃
Ben de annenin yanına geldim bir şey olmasın diye
Bende tam seni arıyordum öldün dediler bana de
Dışarı çıkmadım soğuklar etki etmedi dermişim
O zaman nasıl arayabildin?
Kurtulduğuna sevindim derim :)
Ölmediğini söylemek için mi aradın derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar