Olabildiğince samimi ve saygılı davranmaya çalışıyorum.. Sevmediğim insanlara bile kötü davranmam durduk yere.. Bence bu kendine olan saygısından kaynaklanır insanın.. Keyifli geceler..
Yukarıda bahsettiğiniz kurallara katılıyorum. Ancak İnstagram ve Facebook gibi sosyal medya kanallarından birinden eşi ölmüş birine baş sağlığı diliyorsunuz. Karşı taraf teşekkür edeceğine beğeni gönderiyor. Bu da tam bir sigirlik örneği. Aynen başıma geldi. Kocası ölen bir akraba hanımdan.
karşımdaki kişilerin direk gözlerine bakara konuşurum. göz teması kurarım. kendisini dinlediğimi sözlü ve fiziksel olarak onaylarım. takip ettiğimi hissetmesi için cümleyi soru haline getirip tekrardan sorup cevabını veririm. sanırım uyguluyorum yaaa
Evet, bizim zamanımızda bunun dersi vardı. Tabii biz bunları bu dersten öğrenmedik, ailemizden öğrendik. Fakat günümüzde bu dersi almadı gereken çok insan var...
Evet tabiki Saygida kusur etmem.. Ama bazi mallar var Mesela elinizi uzatiyorsunuz el vermiyorlar😀 yok yani anlamiyorum Pipisimi kalkiyor o anda.. Namahremse benimle ayni ortama girmicek el vermemek ne demektir
Uyuyorum ve uymayanlardan hoşlanmıyorum Hiçbir zararını görmedim bu zamana kadar aksine hep iyi ilişkiler kurmama destek olmuştur bu kurallara uygun yaşamak
Günlük hayatta çok değişik insanlar ile konuşuyorum. Sevdiğim insanlara farklı sevmediğim insanlara farklı yeni tanıştığım kişilere farklı davranıyorum.