Uzun süredir gözlemliyordum ve deniyordum onu, açık veriyor 😕
Cidden gerçek bir dostum yokmuş gibi hissediyorum
Uzak ve mesafeliyim artık
Cidden gerçek bir dostum yokmuş gibi hissediyorum
Uzak ve mesafeliyim artık
sevgilim en yakın arkadaşım ve son zamanlarda başka kimseye ihtiyaç duymuyorum cidden
Bende
Teker teker uzaklaşıyorum öyle düşündürtenlerden…
Cevap
8Cevap
uzaklaşıyorum istemsizce
herkesle bir merhabam var o kadar
Ben bunu fark edeli çok oldu o yüzden kimseyle samimi değilim.
bitir bence böylesi çok toksik
gerçek dostu bulmak zor
Erkenden toksik insanlardan kurtulmaya bakın.
Dost lazımsa burdayım 🙄
Yok sayarım sanki hiç olmamış gibi
değiştiririm
Biter görüşmem
Arkadaşım olmaz.
Kulağını kerserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar