İnsanlarla iletişim halinde olmanız için illa bir çıkarınız mı olmalı?

Şunu farkettim ki kimse gerçekten sevdiği için değilde çıkar ilişkisi için birbiriyle dost, arkadaş, sevgili oluyor. Çoğu insan böyle mi cidden ya?
İnsanlarla iletişim halinde olmanız için illa bir çıkarınız mı olmalı?
Cevapla