Kavgacı erkekmi yoksa konuşarak halledebilen erkekmi?

Bayanlar bu konuda kafam biraz bozuk. Büyüdüğüm ortamlardan dolayı kavgacı biri değilim ilk önce konuşarak halletmeye çalışırım sonrada adam beni ciddiye almassa bozuk yöntemden yolu bulmaya çalışırım direk girerim. Sertlik var fakat birisi kafa tuttuğunda insan gibi halledebilmeyi düşünerek hareket ediyorum bazı kızlar korktun anlamına getiriyor. Eğer konuşarak anlaşamıyorsak daha sert yoldanda anlaşabiliyorum. ilk prensib olarak konuşurum. Sizce böylemi daha iyi yoksa direk konuşmadan girişmekmi daha ilginizi çeker. Arkadaşlarım konuşmak yerine direk giriyor ben tam tersiyim. Sizce hangisi daha iyi?
Kavgacı erkekmi yoksa konuşarak halledebilen erkekmi?
Cevapla