Borderline kişilik bozukluğum var ve artık çok yoruldum, ne yapmalıyım?

Çevremde ki herkesi tek tek kaybediyorum istemsizce hatalar yapıyorum kafayı yemek üzereyim sevdiğim çocuğa benden uzak durdu kasıtlı yaptığımı düşündü bu hastalığım yüzünden de zaten başıma gelmeyen kalmadı psikologa da gitmek istemiyorum beni anlamıyorlar
Borderline kişilik bozukluğum var ve artık çok yoruldum, ne yapmalıyım?
Cevapla