Hayatında keşkeler mi daha fazla neyseler mi?

Hayatında keşkeler mi daha fazla neyseler mi?

Olmasaydı keşke böyle..

Bitmeseydi böyle neyse dediğim anlar oldu..
Keşke yerine bir süre sonra neyse demeye başladım
Ölmemek lazım diyorken
neyse ölsem de olurdu dediğim oldu..
keşke tanımasaydım dediğime..
neyse tanıdım gördüm dediğim de..
Keşke demek yerine neyse diyerek devam ederken hayatıma
Bende büyüdüm işte


Keşke kelimesi ağır bir kelimedir ve pişmanlık içerir neyse ise boş vermiş olmak demektir ve genelde bunu artık hiçbir şeyi umursamayan insanlar kullanabilir ya da bazen umursamamak mutluluktur diye düşünen..

neyse diyen bir insan artık hiçbir şeye önem vermezken keşke diyen bir insan daha az çabaladığını düşünerek kendisini suçlama yoluna gider ve pişmanlığı onu yorar ve kırar..

sonuç itibarıyla keşke kelimesi pişmanlıklar içerir neyse kelimesi koca bir umursamazlık

Sizde keşkeler mi fazla yoksa neyseler mi?
#DengesizBirAdam
Hayatında keşkeler mi daha fazla neyseler mi?
Cevapla