
Olmasaydı keşke böyle..
Bitmeseydi böyle neyse dediğim anlar oldu..
Keşke yerine bir süre sonra neyse demeye başladım
Ölmemek lazım diyorken
neyse ölsem de olurdu dediğim oldu..
keşke tanımasaydım dediğime..
neyse tanıdım gördüm dediğim de..
Keşke demek yerine neyse diyerek devam ederken hayatıma
Bende büyüdüm işte
Keşke kelimesi ağır bir kelimedir ve pişmanlık içerir neyse ise boş vermiş olmak demektir ve genelde bunu artık hiçbir şeyi umursamayan insanlar kullanabilir ya da bazen umursamamak mutluluktur diye düşünen..
neyse diyen bir insan artık hiçbir şeye önem vermezken keşke diyen bir insan daha az çabaladığını düşünerek kendisini suçlama yoluna gider ve pişmanlığı onu yorar ve kırar..
sonuç itibarıyla keşke kelimesi pişmanlıklar içerir neyse kelimesi koca bir umursamazlık
Sizde keşkeler mi fazla yoksa neyseler mi?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer