Merhaba 🎈 Kendinizi iyi ya da kötü tanımlamak dışında bensettiğiniz bişey var mı? Bi şarkı, şiir, kalem ya da kitap gibiyim seçenekleri geçiyor mu aklınızdan?
Evet geçiyor.. Kitap gibiyim ben.. Hani önce kapağı karşılar ya insanı, bir dikkatini çeker. Sonra eline alır, incelemeye başlarsın. Arka kapak yazısına bakarsın, daha çok ilgini çeker. İçini okumak istersin, ondan feyz almak ve hayatına onun sayesinde yeni bir şeyler katmak istersin ya, işte ben de böyleyim. Ne eksik, ne fazla...
The Walking Dead dizisindeki zombilere benzetiyorum kendimi. Yaşayan ve yürüyen ölülere... Zaten kullanıcı adımın anlamı da o. Nefes almak yaşamaksa eğer yaşıyorum 😅 Ama nefes almak yaşamak demek değil. İnsanın bazı şeylere hevesi kaçınca nefes almasının da bir anlamı kalmıyor...
Hiç, koca bir hiç. Hayatını kurtarmaya çalışan, sıradan, herkes gibi bir insan. Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim. Evet evet, tüm benliğimle, kulluğumla, varımla yoğumla ben bir hiçim.
Bukalemun.. Hissettiğim gibi yaşarım. Renk değiştirmekten öte ruh değiştirebilirim. "Kadın gibi düsünebilen erkekler" Kitabında da erkekte ki ince ruh yapısının olabildiğiné inandım.
Kasımpati gibi hissediyorum sadece kasimda kıymetim biliniyor onun dışında kimse beni görmüyor gibi yani sadece çiçek açarsam iyi olursam etrafa neşe katarsam degerli oluyorum biraz kendi içime kapansam kimse de görmüyor beni maalesef
Ben çingene gibi biriyim ya kodumu oturtan cinsten kimseden korkusu olmayan gerekirse yolarak gerekirse laf sokarak patlatıp çatlatan kimse bana denk çıkamaz öyle cesaretleri yok