Kendinizi neye benzetiyor, nasıl tanımlıyorsunuz?

Merhaba 🎈
Kendinizi iyi ya da kötü tanımlamak dışında bensettiğiniz bişey var mı?
Bi şarkı, şiir, kalem ya da kitap gibiyim seçenekleri geçiyor mu aklınızdan?
Kendinizi neye benzetiyor, nasıl tanımlıyorsunuz?
Kendinizi neye benzetiyor, nasıl tanımlıyorsunuz?
Cevapla