Sessiz sakin duran insanlar, çevreye "sinsi" izlenimi mi veriyor?

Merhabalar🌸

Bazı insanlar yapısı gereği sessiz olabiliyor. Fakat çevresindeki kişiler bunu sinsilik hatta kimi zaman egoistliğe vuruyor.
Sessiz sakin duran insanlar, çevreye sinsi izlenimi mi veriyor?
Hatta başımdan geçen bir şeyi anlatayım. Bir gün iş yerinde ofiste 3 kişi oturuyorduk. Biri müdür diğer kişi de benimle aynı işi yapıyor. Yanımdaki kişi müdüre birini şikayet etti ve aralarındaki diyaloğa tamamen sessiz kaldım. Sonra bu şikayet edilen kişi gün içinde bana iyi davranırken yanımdaki kişiye hep kötü davrandı ve sürekli açığını aradı.
Ben sessiz kaldığım için de yanımdaki kişi beni gidip olayı anlatmakla suçladı. Oysa ki ben asla laf taşımam. Zaten daha önce de bir soruda bununla ilgili bir yazı yazmıştım.
Sessiz sakin duran insanlar, çevreye "sinsi" izlenimi mi veriyor?
Cevapla