Bazı insanlar yapısı gereği sessiz olabiliyor. Fakat çevresindeki kişiler bunu sinsilik hatta kimi zaman egoistliğe vuruyor.Hatta başımdan geçen bir şeyi anlatayım. Bir gün iş yerinde ofiste 3 kişi oturuyorduk. Biri müdür diğer kişi de benimle aynı işi yapıyor. Yanımdaki kişi müdüre birini şikayet etti ve aralarındaki diyaloğa tamamen sessiz kaldım. Sonra bu şikayet edilen kişi gün içinde bana iyi davranırken yanımdaki kişiye hep kötü davrandı ve sürekli açığını aradı. Ben sessiz kaldığım için de yanımdaki kişi beni gidip olayı anlatmakla suçladı. Oysa ki ben asla laf taşımam. Zaten daha önce de bir soruda bununla ilgili bir yazı yazmıştım.
Sessiz sakin duran insanlar, çevreye "sinsi" izlenimi mi veriyor?
Günümüzde artık insanların bir kısmı her şeyi farklı Algıladığı için sinsi olarak düşünmesi de çok normal bence ama tabii Şimdi doğruyu konuşmak gerekirse Bazı insanlar da sinsi olabiliyor yani arkadan arkaya plan kurabiliyor Öyle insanların da varlığınını unutmamak lazım tabii ki
İnsanlar seni nasıl görmek istiyorsa , o şekilde görebiliyor. Belki sessizliğin , sinsiliği çağrıştırıyor olabilir. Kendine aynada arada sırada bakmanı tavsiye ederim. Bazen geçmişte yaşanan olumsuz çapalar insanların geleceğinde nasıl davranacağını şekillendirir. Gün içinde bazen hiç haketmediğimiz tepkilerle karşılaştığımızda bunun için üzülebiliyoruz ama karşı tarafın sana tepkisi onun karması oluyor , kelebek etkisi misali.
fırsat kollayan tipler de olabilir fırsatını bulunca sinsiliğini devreye sokar nebilim sesiz sakin insanların içini bilmek onları tanımak olmuyor. napıcağını bilemezsin bilinmezlikte güven vermez o tiplere karşı
Evet maalesef öyle görünüyor ya da öyle düşünülüyor. Fakat bizim insanımız bu ayrımı yapacak zekaya sahip olanlar oldukça zor. O yüzden her sessiz insanı sinsi olarak görüyorlar.
Bu gibi durumlara maruz kalmamak için her zaman her yerde varlığını belli edeceksin. Bütün her şey sessizlerin üzerine yıkılıyor. Bende sessizimdir ama yerine göre de konuşurum.