Ben sessizlikle tehlikeyi ayri iki unsur olarak goruyorum. Bir insani tehlikeli yapan sessizligi degildir. Boyle bir sey elbette mumkun olabilir sosyal ve sesli kisi icin de dair. Sessiz insanlarin da gurultulu zihinlere sahip oldugunu destekliyorum.
Sessiz insanların insanlara pek güvenleri yoktur ancak insanları iyi tanırlar, bunun sebebi ise kimsenin yapmadığı kadar yaptıkları gözlemleridir. Böyle birinin güvenini kazanmak da oldukça zordur. Bu yüzden ilişkilerinde ve arkadaşlıklarında çoğu zaman sorun yaşayan tiplerdir.
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı.
Sessiz içe dönük utangaç çekingen asosyal insanlara karşı neden bu kadar ön yargılı davranıyorlar anlamıyorum ben çocukluğumdan beri içe dönük sessiz utangaç çekingen biriyim bu benim yapım kişiliğim mizacım bu yaşıma kadar kimseye zararım olmadı hiç kötülük düşünmedim fazlasıyla merhametli duygusal biriyim hatta böyle olduğum için çok zorbalık yapan dışlayan aşağılayan oldu hep ötekileştirildim
Ben burada sessizleri savunmuyorum sadece ön yargılı olmak yanlış bir insan sessiz diye hemen tehlikeli ya da ruh hastası gibi şeyler düşünmek normal değil
Isıracak köpek havlamaz, sesiz atın tekmesi pek olur ata sözlerimiz b neden ile söylenmiş.. Sessiz insanlar çoğınlukla kıskanç ve kibirli insanlardır ve her an arkadan bir manevra ile ısıra bilir..