Karşımdaki insanı çok güzel dinlerim, ona umut olurum, teskin ederim. İşte beni kaybeden bu özelliğimi mumla arar. İnce düşünceli, detaylara önem veren, doğum günlerini unutmayan bir insanım. Şimdi de aklıma böyle söyleyince kendimi methedince yılanın teki geldi. Arkadaş sandığım cadının, şeytanın teki vardı. Beni kullanırdı hep. Hiçbir doğum günümü kutlamadı, ya unutmadığı halde, hatırladığı halde kutlamadı. Hatta benim doğum günümü hatırladığını ama kutlamadığını söyledi açıkça. Ben her şeye rağmen onun her doğum gününü kutlayıp hediye de aldım. Hediye de beklemiyordum ben, kuru bir mesaj gönderse de olurdu "arkadaşım nice mutlu senelerin"olsun gibisinden ama o yılana teşekkür ediyorum, onun sayesinde herkese layık olduğu değeri veriyorum. İlaç saati gelince mesajla hatırlatırdım ona. Ama değmezmiş, benim yaptığımı belki anası yapmadı ona. Aldığım hediyeler için pişman degilim ama layık olmayana kendisini değerli hissettirecek davranışlarda bulunmamak lazım. Aldığım tüm hediyeler, verdiğim değer yüzümün gözümün sadakası olsun. Narsistin tekiydi zaten, insanları mesleğinden ötürü küçük görüyordu. Lanet olsun ona, eminim ki beni kaybettiği için çok yandı, çünkü benimle birlikte benden aldığı değeri de kaybetti. Rabbim karşımıza hakkaniyetli, dürüst insanlar çıkarsın
Ona karşı hayatında belki de en anlayışlı insan oluşumu Dünya bir yana o bir yana diyip ona kendini özel hissettirmemi Güven konusunda en ufak soru işareti bırakmayışımı Başına en ufak bir şey geldiğinde dahi her saniye yanında oluşumu Verdiğim ekstra ekstra ilgimi Net duruşumu
Hiçbir özelliğimi arayacağını sanmıyorum. Sayılan her özelliği bir başkasında bulur nasılsa. Ne özelliğim var benim neyimi arasın. Belki m.. anyağın teki falansa ilginç ruh dünyamı başkasında bulamaz onu arayabilir, çünkü onu başka aleme götürür sonra da aşağıya atar atar çıkarırım.
Her şartta yanında oluşumu, Çünkü ben şu zamana kadar sevgili olduğum kişilerin hep yanında oldum, yeri geldi parasal sıkıntıları oldu vs vs bırakmadım, ama o beni bıraktı ise yapabileceğim bir şey yok şerefsiz odur o zaman.
Samimiyim akılcıyim anlayisliyim Neysem oyum çoğu kız kandırılmak ister bu yüzden ben çoğu zaman arkadaş olarak kalarim. Ama kendimi kızlar için degistirmem
Ohoo ne ararsan var bizde 😂. Hayatının hatası olur. Yaa melek gibi çocuğum be gerçekten. Asla sevdiğim kadına zararım dokunmaz ve hoşum yaa cidden 😂hele reelde aşırı eğlenceli oluyorum.
Onu gerçekten anlıycan tek kişiyi kaybeder geri gelenlere kapı hiç açılmadı, kapıları ardına kadar açarım en başta sonra yavas yavas kapanır ve kapandım anca hatırla yarım açılır
Kimse onda gördüğümü görmez Benim kadar sadığını bulamaz Her insan farklıdır bende bulduklarını başkasında bulamaz
Başkasında bulduklarınıda bende bulmaz arama gereği duymaz
O yüzden ben asla tırnağına taş değsin istemem ama ilerde evlenirse biriyle elbet mutlu olur ama eğer o kadınla kavga ederse aklına gelmek istiyordum desin ki böyle bir kız vardı ben önce şeyime sallamadım kızın sevgisine inandıkça uzaklaştım onun bir insan evladı olduğunu unuttum ve yok saydım desin o eşiyle kavga edince haksız duruma düşünce çaresizce yutkunurken onun aklına gelmek istiyorum
Ben sevdiğim biri için yüreğimi ortaya koyarım önemserim cansa can kansa kan ama haketmediğini de anlarsam bunu bana yansıtırsa düştüğünde bi tekme de ben atmam ama elimi de uzatmam önemseyişim özlenir verdiğim değeri başkasından görmeyince anlar
Hep aynı tartışmayı yaşıyoruz senınle soruya cevap yazmayıncada bızden kötüsü yok masallah heeeee kusura bakma arkadaşım ! orada dur ! Papaz her zaman pılav yemez