Tahammül sınırınız ne durumda, insanlara ne kadar tahammül edebilir siniz?

Tahammül sınırınız ne durumda, insanlara ne kadar tahammül edebilir siniz?

çok yorgunum..

Ve çok umursamazım..
içimde bir şeyler ölmüş gibi..
Artık uzun uzadıya anlatmıyorum bir şeyi..
Bir şeyin olması içinde çabalamıyorum..
insanları ikna etmeyi hiç istemiyorum..
ya da beni ikna etmeye çalışanları dinlemeyi..
Tahammül edesim kalmamış hiçbir şeye..
insanlara hele hiç

Dönem dönem insanların tahammül sınırları biter hiçbir şekil de anlamı olmaz. ya da gerçekten yorulmuştur insanlara kendini anlatmak onu tüketmiştir bir şeyleri kabul etmesi anlaması hep kendisine verilen bir görev gibi davranılmıştır..

Artık oda bir yerden sonra kırmıştır kayışı ve artık alayına rest demiş çekilmiştir köşeye en ufak sese bir kaba söze çıkarır fırtınayı eser geçer yıkar geçer ve daha da arkasını toplamayı istemez..

Sizin tahammül sınırınız ne durumda kendinize tahammülünüz kaldı mı en azından
#DengesizBirAdam
Tahammül sınırınız ne durumda, insanlara ne kadar tahammül edebilir siniz?
Cevapla