
çok yorgunum..
Ve çok umursamazım..
içimde bir şeyler ölmüş gibi..
Artık uzun uzadıya anlatmıyorum bir şeyi..
Bir şeyin olması içinde çabalamıyorum..
insanları ikna etmeyi hiç istemiyorum..
ya da beni ikna etmeye çalışanları dinlemeyi..
Tahammül edesim kalmamış hiçbir şeye..
insanlara hele hiç
Dönem dönem insanların tahammül sınırları biter hiçbir şekil de anlamı olmaz. ya da gerçekten yorulmuştur insanlara kendini anlatmak onu tüketmiştir bir şeyleri kabul etmesi anlaması hep kendisine verilen bir görev gibi davranılmıştır..
Artık oda bir yerden sonra kırmıştır kayışı ve artık alayına rest demiş çekilmiştir köşeye en ufak sese bir kaba söze çıkarır fırtınayı eser geçer yıkar geçer ve daha da arkasını toplamayı istemez..
Sizin tahammül sınırınız ne durumda kendinize tahammülünüz kaldı mı en azından
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer