Karşı cinsin öz güvenine mi, görünüşüne mi tav olursun?

Bazen çok yakışıklı, çok güzel insanlar olur ama iç dünyası eziktir. Kendini ifade edemez, özgüveni yoktur.

Ama diğer yandan bazıları da haddinden fazla özgüvenli olur, görünüşüyle bu özgüveni hiç bağdaşmaz.

Resmen iki ucu potlu bir bakış açısı.

Siz karşı cinsin neyine tav oluyorsunuz? Özgüvene mi, görünüşe mi?
Karşı cinsin öz güvenine mi, görünüşüne mi tav olursun?
#Cassie
Karşı cinsin öz güvenine mi, görünüşüne mi tav olursun?
Cevapla