Ya şu kendi içinde eziktir vb durumlar aslında yanlış ifadelerdir. Ozguvensiz olması, benim hayatımda eleyecegim bir insan olduğu anlamına gelmiyor. Konuya sadece sevgili vb durumlar için bakmıyorum. Genel olarak hayatımda... Haddinden fazla ozguvenli olan kişiler benim nazarımda, aşırı rahat relax insanlardir. Yani şöyle; kasmaz vvb. bu ok. Ama diğer türlü; herseyi ben bilirim heryerde ben konuşurum vs vs vs. Bu aşırı ozguvenden çok egoya kaçıyor ve ben bu tarz insanlardan haz almıyorum. İnce bir çizgi var arada. Egoist bir insana ozguvensiz bir insanı her daim tercih ederim mesela... Uzun lafın kısası; ozguven konusu bende sorun olacak birsey degil, hatta birlikte asabilecegimize emin olduğum bir konudur. Bunu da kendim için yapmam , karşı tarafın iyiliği için yaparım mutlu hissetmesi vs işte...
Toplum kadından özgüvenli olmasını beklemez. Bu kadın için bir tercihtir. Fakat bu tercihin sonucunda ulaşacağı erkekler azalacaktır. Erkek için ise özgüven bir zorunluluktur. Fakat toplum erkekten, özgüvenli ve cesur olmasını ister. eğer bunu sağlayamazsa o erkek toplumun içinde, erkekler hiyerarşisinde yer bulamaz. Kadınlar bile öyle bir adamı hedefine koymaz. O yüzden kadının ve erkeğin istekleri aynı olmayacaktır. Eğer bir erkeğin özgüven talebi varsa onun bir problemi vardır. Çünkü özgüven bir manada masküleniteyi çağrıştırır. O yüzden birçok erkeğe ve tabiki banada özgüvenli kadınlar başta itici gelir. Kadın olsun erkek olsun farketmez hayatında bir denge gerekir.
Özgüveni yerinde olması artı olsa da bir insana en iyi gelen şey sana verdiği güvendir. Beyni ya da uzuvları çekici gelse de güven ortamı oluşturmayı beceremeyecek kadar kıvraksa başka yerleri de beyni gibi o iş yaş biraz. 😊 Sadece dış görünüş bir süre idare ediyor evet ama sonra bal yiyen baldan bıkar misali soğuma hissediyorsun özellikle mız mız acınaklı konuşan, enerjisi düşük, kendini ifade etmeyi beceremeyen tiplerden kadın erkek farketmeksizin koşarak uzaklaşmak istiyorum enerjimi emcikliyorlar😊
Aslında açıklaman ve detay çok iyi ve yerinde olmuş. Bir insanın dış görünüşü kadar; duruşu, yarattığı hava ve çevresine verdiği enerjide çok önemli. Sadece konu güzellik ile alakalı değil. Burada kendini nasıl sunduğun veya karşı cinsin seni nasıl gördüğü de önemli. Aslında bu insanın kendi içinde olan ve sonradan kazanılması çok zor bir olgudur. Güzellik gelip geçicidir. Fakat insanlar üzerinden bıraktığın etki daha da kalıcıdır. Ben özgüvene daha çok tav alıyorum şahsen.
Aşağıda "yok benim için görünüş daha önemli" diyenlerin karşısına gerçek özgüvenli biri çıkmamış herhalde, küçük bir örnek; kalabalık bir otobüs durağının önünden geçerken özgüvenin verdiği aurayla hemcinsler bile bakıyor, ne kadar etkileyici olduğunu siz düşünün. Tabi bu başarıların ardından kazanılmış özgüven, diğer kendi kendine olumlamalarla oluşturulan sözde özgüven (ego) karizmayı sağlamadığı gibi bir iki lafa depresyona girebilecek kadar kırılgandır. Sonuç olarak bizde her zaman özgüven etkileyicidir istersen tipsiz ol; kadınlarda güzellik önceliktir, çekingen bile olsa en kötü tatlı masum gelir.
Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı.
İnsani özgüvensiz yapan yine insanlardır bunu yaşayan bilir anlar bir insan kusurları yüzünden hep dışlanırsa aşağılanırsa ezik görülürse toplumda kabul edilmezse sevilmezse sayılmazsa o insan kendini kapatır özgüvensiz kalır ben böyleyim kendimi örnek verdim maalesef böyle
Özgüven muazzam bişey ya gerçekten... eski flörtüm yakışıklı değildi ama inanılmaz bi kendine güveni vardı... adamla cafeye gidiyoruz dönüp dönüp bakıyorlar, yemeğe gidiyoruz kızlar resmen yürüyor tövbeler olsun içimden bu tipe mi yürüyorsunuz diyorum😅😂 sonradan fark ettim kendine olan özgüveni ona karizma katıyor ve insanları dönüp dönüp baktırıyor... özgüven her şeydir
burada oncelık sıralawası olur sıralawada oncelık görünüştür uzaktan görürüm etkileyici bulursam göürüşünden harekete geçer yaklaşırım konuşwawızda da etkılı ozguveni iyi çok ii görünüşünden daha etkili bulursam duruwa gore artık
Özgüven kesinlikle. Görünüşün karakter, kişilik kadar kalıcı bir değer olduğunu düşünmüyorum. Özgüvenli birinin kendinden eminliği, bakış açısı daha çok ilgimi çeker. Tabi altı boş bir ego olmadığı sürece.
Kadınların kendine olan güveni benim için görünüşten daha etkileyici her zaman bir kadına öz güveni yakıştırıyorum Bu arada öz güven ile ego yapmasından her şeye evet tamam yok cevap yazmamak filan demesinden değil 🤣🤣 çoğu öyle zannedip tuhaf şeyler yapıyor
Öyle çook çook güzel olmasına gerek yok gözleriyle gülsün yeter, kendine güvensin kendini ifade edebilsin bir hayali ideali olsun, bi sade kahve içerim
Güzellik kadar özgüven de önemlidir. Kendine güveni olmayan, iç dünyasında ezik olan tipler tam bir baş ağrısı. Uzak durulmasını tavsiye ederim. :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Özgüvenlisi de özgüvensizi de görünüşe önem vereni de vermeyeni de kaslı uzun boylu ortamcı erkek istediğine göre tüm hanımefendilere idealindeki erkekle mutluluklar bana da yalnızlığımla huzurlu günler diliyorum.