Ben özürlüyüm diye bana herkes her şey yapabilir mi?

merhaba
Ben özürlü doğdum (28) yasindayim ,,
Ben 14 yaşımdan beri hem okulda hem evde bu durum için çok ama çok incitildim kalbimi kırdılar hevesimi hayata küstüm, ben herşeyi yapmak denemek isteyen biriyim , ama hep beni engelim için daha çok engellediler, yok sakla bacagini protez görünmesin, topal sakat , önümde benim ultrason da görünmedi mi sakat olduğu muhabbeti, görseydiler şimdi yasamasdim. Bazen diyorum keşke hiç dogmasaydim.
İkidebir herkes yüzüme vuruyor..
Enn kötüsü de abim, o benim hayatımı piskolojimi herşeyi mahvetti , bu artık şaka değil.. piskolojik siddet ve ben arrik dayanmıyor um ,, gecen sefer bir küçük şey için benim peşimden koştu beni dövdü 33 yaşında. Kendi hayatinu kurmaya tembel evde rahat bırakmıyor. Kendimi çok savunmasız hissettim proteezim üstünde durdu savunamadim. Bana topal sakat herşeyi saydı kendimi öldürecem artık dayanmıyorum. Annem babam ona kızıyor ama devamı gelmiyor bitti
Ben özürlüyüm diye bana herkes her şey yapabilir mi?
Cevapla