Ne yapmam lazım bana yardım edin ben mi haksızım özür beklemekte?

Sevgilimle tekrar başlamıştık bana arkadaşlarıyla köye gideceğini telefonunda orada çekmeyeceğini söyledi bende normal mesaj atarsın arada dedim cevap vermedi birkaç saat sonra yazdım iletilmedi bende arayayım dedim sürekli meşguldü telefonum engelli gibi özelden başka telefondan aradım onda her aradığım da çaldı ses çıkarmadım sonunda dayanamadım tekrar aradım açtı beni engelledin mi sen dedim öyle diyene kadar bana çok hakaret etti telefonu yüzüme kapattı bende meşgul bende çaldı başka telefonla direk sorunsuz arandı engellemişsin deyince hastasın sen canım çekmiyor kimi yerde dedi gerçekten aradığımda erkek sesi geliyordu ama meşgul olup diğer telefonda aranması beni tereddüte itti şimdi bi taraftan aradığıma pişmanım oda beni hakaretlerle çok kırdı böyle devam edemem dedim kırıldım dedim o hiçbir şey olmamış gibi devam etmek istiyor bende en azından özür dilesin istiyorum hatalıyım dese hakaret ettiği için çok seviyorum ama böyle hiçbir şeyde yokmuş gibi devam edemiyorum kırgınım sizce ben mi abartıyorum
Ne yapmam lazım bana yardım edin ben mi haksızım özür beklemekte?
Cevapla