Nihilizm insanı hasta mı eder, nihilistlerin psikolojisi nasıldır?

Nihilist ne kadar tanıdığım olduysa hepsi hayattan izole ediyordu kendini, asosyal ve depresif. Ki nihilist olsam ben de öyle olurdum galiba. Genelleme yapmak hiçbir zamab iyi değildir ama bu konuda böyle genel bir yargım oluştu, siz ne düşünüyorsunuz?
Nihilizm insanı hasta mı eder, nihilistlerin psikolojisi nasıldır?
Cevapla