Nihilist bir insanın intiharı üzerine ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşımın abisine benden bahsettiğinde benimle tanışmayı çok istemiş. Aşk, flört konuları değil felsefi düzlemde konuşabilmek için. Denk getirip görüşemedim. Bugün intihar haberini aldım. Arkadaşıma defterleri araştırmasını söyledim az önce öğrendim ki bir defterine adam resmi ve nihilizm yazıları. Yarın arkadaşıma gidiyorum, babası tanışmak istiyor. Allak bullak haldeyim. Zamanında bu konulardan dolayı ben de intiharı denediğim için kendimi farklı hissediyorum. Yalnız ölümüne çok saygı duydum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Nihilist bir insanın intiharı üzerine ne düşünüyorsunuz?
Cevapla