Arkadaşımın doğum gününü unuttum, trip atıyor. Haklı mı?

Ben özel günleri değer vermem, kutlamam, umrumdada olmuyor. Doğum günu olsun, yil başi olsun. Ama etrafimdaki insanlar böyle günlere çok deger verirler. Biz evde hic oyle günleri kutlamiyoruz, kendi dogum gunumu bile kutlamam, her normal gün gibi gecer. O yüzdende baskalari niye bu gunlere deger verdiklerini anlamiyorum. Arkadasimin dogum gununu unutum diye bana tripli, hakli mi?
Arkadaşımın doğum gününü unuttum, trip atıyor. Haklı mı?
Cevapla