İnsan neden akıllanmaz hala bir şeylerin iyi olacağını umut eder?

İnsan neden akıllanmaz hala bir şeylerin iyi olacağını umut eder?


Düştüm kalktım..

Bir daha aynı hatayı yapmayacağım dedim
Sonra yine aynı hatayı yaptım
yine düştüm yine kalktım
bir daha olmaz dedim ama sonunda yine oldu
Neden akıllanmıyorum ben..
Neden umut ediyorum..

İnsanlar.. bazen defalarca aynı hatayı yapsalar bile bu hatayı yapmaktan vazgeçmezler her zaman aynı sonuca ulaşıyorsan neden ısrarla aynı hatayı tekrar eder ki insan.. yani bir hatayı hata yapan şey aslında ne yaparsan yap olmayacağını fark etmek değil mi?

Bazı şeyleri neden ısrarla insanlar denemeye devam eder yani olmuyorsa olmuyordur neden bu ısrar?

Siz ısrar eder misiniz
#DengesizBirAdam
İnsan neden akıllanmaz hala bir şeylerin iyi olacağını umut eder?
Cevapla