Yağmurlu bir İzmir sabahından herkese günaydın. Bu sabah mutlu uyanabildiniz mi?

Gayet iyiyim. Saat 8’e geldi hala daha hava karanlık ama olsun. Yağmurun sesini dinlemek güzel. ♥️🌹
Yağmurlu bir İzmir sabahından herkese günaydın. Bu sabah mutlu uyanabildiniz mi?
Yağmurlu bir İzmir sabahından herkese günaydın. Bu sabah mutlu uyanabildiniz mi?
Cevapla