Hiç kimseyle çıkmamış bir kız sizce? özellikle erkekler cevaplarsa?

Giyimi kuşamı yüzü hoş bir kız.. Hiç kimseyle çıkmamış, sayılı erkek arkadası olan, konustugu bir erkeğin yüzüne bakmaya utanan bu kız.. nasıl kezban diye tabir edilir ya? Gerçekten böyle midir sizce, bu kadarı fazla değil mi? ne düşünürsünüz böyle bir kız hakkında, "kezban" mı dersiniz gerçekten..
Hiç kimseyle çıkmamış bir kız sizce? özellikle erkekler cevaplarsa?
Cevapla