Giyimi kuşamı yüzü hoş bir kız.. Hiç kimseyle çıkmamış, sayılı erkek arkadası olan, konustugu bir erkeğin yüzüne bakmaya utanan bu kız.. nasıl kezban diye tabir edilir ya? Gerçekten böyle midir sizce, bu kadarı fazla değil mi? ne düşünürsünüz böyle bir kız hakkında, "kezban" mı dersiniz gerçekten..
Cevabın nedir?
Cevapla
Daha once sevgilim olmadi. teklif geldi bir kac tane fakat kabul etmedim. bazi kizlara bakiyorum sanki ilerde esleri olmayacakmis gibi her hafta sevgili degistiriyolar ve umurlarinda degil. yuzune bakamama degil ama erkeklerle rahat konusamam. eger boyle olmak kezbanliksa istedikleri kadar kezban desinler ben memnunum...
13 Yorumla
Soran+1 yılbende öyleyim, kendimden memnunum. ancak arkamdan bu sekilde laflar edildi. hoş mu sence..
- +1 yıl
Takmicaksin. kendini bisey sanan (sozum meclisten disari) erkekler gelip elde edemeyince veya basa cikamayinca kezban diyip geciyo.
Biraz arastirdim kimine gore kezban biyikli kaslari kalin tipsiz kizlar.
Bazilarina gore kilolular. biraz arastirmis kisilere gorede koyden gelip kent yasamina ayak uyduramamis tipte kendini bisey sananlar
elde edemedikleri kizlar bu ozellige sahip butun kizlara kezban diyolar.
Yani o erkek topluluklarina gore her hafta sevgili degisen tiplerden olursan kezban lafindanda kurtulursun. oyle olupta kalitemi dusurecegime kezban lafina raziyim :)
Soran+1 yılaynen boyle:)
En İyi Cevaplar
Konu etiketiyle baglantili bunun cevabi. Karakter meselesi. Ovunulecek ya da yaftalanacak bir ozellik degil. Biriyle cikmak icin cikmak istememistir, sevmemistir, flört etmeyi dogru bulmuyordur ya da uygun zemin olusmamistir vs..
13 Yorumla
Soran+1 yılve bu da toplumda kezbanlık.. degil mi..
- +1 yıl
Kezbanlik nedir ki? populer kulturun insanlari tasnif etmek yaftalamak icin kullandigi sacma sapan bir tabir. Bu gibi sacmaliklara paye vermemek itibar etmemek gerekir. Cok normal bir durum bu. Normallikerin anormallik olarak algilandigi bir ortamdayiz dogrudur. Bu gibi carpiklasmalarda basvuracagimiz tek kilavuz mantiktir.
Soran+1 yılmalesef ki mantıklı olan bir insan tanesi daha çıkmadı karşıma.
+1 yılHer insan için bir zaman vardır. En azından ben öyle düşünüyorum. Daha zamanı gelmemiştir derim. Nasıl ki rızkı veren Allah sa eğer. O zaman insanın karşısına seveceği birini cikartacak olan da Allah tir. Kezban demem. Sadece daha zamanı değildir derim. Hakkinizda hayirlisi.
11 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur edıyorum yorum icin..
Söylediğinin kezbanlıkla ilgisi yok.
Bu zamanda, söylediğin gibi kız var mı, kaldı mı hala öyle kız?
Varsa, kaldıysa, ne mutlu o kıza ve onunla evlenene.221 Yorumla
Soran+1 yılVar aslında var.. Çok var. Diğerleri yüzünden belli olmuyor. Kamuflaj bir nevi.
- +1 yıl
Teşekkür ederim soran.
Kezban lafını hiç sevmem, özellikle sorudaki gibi bir kız için böyle bir ifade kullanmam.
Bana göre kezbanlık; burnu havada, kibirli, tripli, küfürlü konuşan, bakımsız dolaşan bir tiptir.
Her kadın aynı olmadığı gibi, her erkek de aynı değildir.
Genelleme yapma, olur mu? @eeyeterr
Soran+1 yılgörüşün doğru:)
Soran+1 yılsanalda insanlarla tanısmaktan hoşlanmam, benim için biraz ironik olur. :)
Soran+1 yılyapacak bısey yok ona da, laf söz geçiremiyoruz:)
Soran+1 yılbırak bırakabilirsen:))
- +1 yıl
Ben sana bir link bırakayım, sen de dinle... :)
90'lardan...
https://youtu.be/W9xoAD1q-fA
Soran+1 yıl:)) tesekkur ederım :)
Soran+1 yılbeğendim çokçana:)
1-dayak bir eylemdir. genellikle surata atılır.
2-hakettiğin zaman atılır. :)))- +1 yıl
beğendiğine sevindim. :)
''dayak'' için bkz.
https://youtu.be/Ju_bgc5Ud-w :D
Soran+1 yılhahahah ne güldüm şu an ya:)))
Soran+1 yılyok yok hatırladım ondan güldüm, yanlıs söyledim sana :))
Soran+1 yılNee demek :)
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
48Cevap
+1 yılEdepli kızların adı kezban olmuşsa namuslu erkekler mahmut olmuşsa kendi rezilliklerini övme cesaretini gösterip ve bu ahlaklı gençlere dil uzatan isim koyan enbesil gereksiz nefsinin esiri olmuşlara fazla önem verme derim kendini onların seviyesine indirme derim kal sağlıcakla
23 Yorumla
Soran+1 yılgüzel yorumun icin tesssekkurler:)
- +1 yıl
Kendini bu basit insan müsvettelerinin söylemleri için üzmezsen teşekkürünü kabul ederim yoksa etmem senin ahlakın karakterin onlardan milyonlarca kat daha üstün farkında ol böyle basit şeyler için kafayı takma ben teşekür ederim beğendiğin için
Soran+1 yılbu saatten sonra üzülmem, yorumlar moral verici. :)
Kezban Diyen Afedersin Öküzler Bolca Var Ülkede. O Kız, Ailesinden Aldığı Terbiye Yüzünden Kezban Diye Tabirlenemez. Ama Gel Gör ki Bu Ülkede Ki Kendilerine Erkek Diyen Yaratıklar, Yüz Bulamayınca Ya "Kaşar" Ya "Kezban" Demekten Çekinmiyorlar. Kezban Kelimesini Kullanandan Nefret Ederim.
11 Yorumla
Soran+1 yılyorum icin tesekkur ederim. hak veriyorum.
Kezban olur mu o ya nesli tukenmeye baslayan kiz turudur. Bence bir kizi cekici yapanda bu asil ask o kizla yasanir her seyin ilkini yasamak istiyo daha ne olsun ortamlarda isi yok sadece soyadini tasiyacagi sansli erkegi bekliyo olmasi gereknde bu zaten :)
11 Yorumla
Soran+1 yılgüzel yorumun için tesekkurler :)
Bak kardeşim bizim çok güzel atasözlerimiz vardır.
1. Çiğere ulaşamayan kedi mundardır dermiş
2. Oynamasını bilmeyen gelin yerim dar dermiş,
Bizim insanlarımızda artık bu tip kızlara değer vermezler bizim insanlarımız kendisiyle sevişmeyen yatmayan orasının burasının resmini atmyan kızları beğenmezler o yüzden kezban derler umarım anlatabilmişimdir.111 Yorumla
Soran+1 yılcok güzel anlattın. tesekkur edıyorum guzel yorumun icin :)
Soran+1 yılyaparız yaparız insallah bakıcaz:)))
Soran+1 yıleic kastettiğini düşünyorum ama?
Soran+1 yıltamam problem değil :)
Soran+1 yılhahah tamam problem yok:)
Kedi ulaşamadığı ete mındar dermiş. Kedi benzetmesini yapıyorum çünkü onlar insan kılığında bir "HAYVAN" olsa gerek, bu davranışlarda bulunmuşlar. Eli yüzü düzgün insanların hayalindeki bir bayansınız. Gurur duyun kendinizle :)
12 Yorumla
Soran+1 yıltesekkür ediyorum :)
+1 yılKezban kelimesinin anlamını bilmeyen biri daha diye düşünürüm sadece... Lütfen ergenlik döneminizde duyduğunuz her kelimeyi anlamsızca kullanmayın..
12 Yorumla- +1 yıl
Kezban tabii ki.. Kezban.. Anlamını çocuklar bilmese de yetişkinler bilerek kullansa keşke... Bilmediğiniz şeyleri sorunuz.. :) Kezban; evini yöneten, eşine nağlı kadın demektir..
Soran+1 yıl:))
+1 yıl''Ay benim sevgilim olmaz bana sevgililik ters'' diyenler cool, hiç kimseyle çıkmadım diyenler kezban. Adalet işte. -,-
11 Yorumla
Soran+1 yıldevir öyle bir devir ki..
Kezban bana göre senin dediğin değil. Kıza gidersin nasılsın dersin sanane, pff, öff vs. der gibiyse , hareketlerinden belli ediyorsa buna kezban denir bence.
12 Yorumla
Soran+1 yılYok tabii ki öyle zaten dediğin gibi. Ama bu tarz bir kıza böyle bir yaklaşım sergilemek mantıklı mı?
+1 yılDur erkeklerin yerine ben cevap vereyim. Kız elde edilemezse kezban olur, edilirse sultan olur.
27 Yorumla
Soran+1 yılçok haklısın. ama can sıkıcı seyler bunlar. kalp kırıcı.
- +1 yıl
Bencede ve itici. Elalemin tipinden sanane ya dimi sana ne gibi bir rahatsızlık verebilir? Üstelik kezban yalancı demektir sıfat bulmayıda bilmiyorlar.
Soran+1 yılhahah doğrusun :) ama ister istemez kafanın bir köşesine yerleşiyor
- +1 yıl
Öyle...
- +1 yıl
Yanlış.. Yalancı anlamında geçen "kezban" değil "tükezban" dır..
- +1 yıl
Hıım pardon ama hiçte haklarını yemiş gibi hissetmiyorum açıkçası :))
Soran+1 yılbilgilendim sayenizde tesekkur edıyorum:))
+1 yılkezbanın tanımı genel olarak "rahat kızlar"dan çıkıp muhafazkarlık çizgisinde ilerlediğinde yol boyu karşılacağın bütün tipler. o yüzden, takma kafana bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın.
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Sen kendini biliyorsan diğer bıdı bıdı edenlere ne takıyorsun
11 Yorumla
Soran+1 yılbizdeki de kalp..
+1 yılben genelde o tür kızlara karşı çok özgüvensiz oluyorum.
kimseyle çıkmamış bana mı bakcak tarzından düşünüyorum :D tırsıyorum resmen :D11 Yorumla
Soran+1 yılbak buna cidden hak verdim :))
+1 yılBacım böyle bir devirde senin gibisini bulmak zor helal olsun yolundan şaşma
11 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur ederim güzel yorumun icin. hayırlısı.
Abi bak kezban diyen adam ulasamadigi ve genellikle ona buna bakmayan kizlara diyo picler bence boyle bir kiz cikmalik değildir evlenmeliktr şahsi Görüşüm
10 YorumlaKezbanlık mı kim onu diyen ya. İnan böyle bir kız arkadaş arıyorum ciddi olacak. Ama bizim türk erkeği herkesle bir şeyler yaşamış kız arar işte.
13 Yorumla
Soran+1 yılböylelerinden var toplumda. ama görünmüyor. karşısına çıkmıyor insanın. çıkınca da bu tabir işte. insanoğlu.
Soran+1 yılbilmem. bilemiyorum.
kezban diye tabir edilmez. aklima ilk gelen soru asagida dedikleri gini oyle kiz kaldi mi? eger kaldiysa ayni sekil devam etsin onun bu ahlakini Allah kendi gibi birini. karsina cikararak odullendirir insallah :)
10 Yorumla
+1 yılgerçekten öyleyse kezban demez hiçbir erkek vardır bir kezbanlığı :D
11 Yorumla
Soran+1 yılüzgünüm ama sana katılmıyorum :) ama gene de bir yorumdur tesekkur ederim :)
Bence bu halinle gurur duymalısın. Ne derse desinler takma. Elalemin ağzı çuval değilki büzesin
11 Yorumla
Soran+1 yılelde mi.. değil inan ki. takmamak elde değil.
Evlenme teklif ederim nerde o kız kaldımı öyle biri
18 Yorumla
Soran+1 yılyahu çok var :)
Soran+1 yılheryere elini atma o zaman, pat diye olcak seyler mi allasen:) o elini hemen atabildiklerin öyledir zaten:) neyse anlatamadım galiba:)
Soran+1 yıltehlikeliyim diye bağırıyor resmen, yaklasma o namuslu ayaklarına yatanlara:)
Soran+1 yıl:)) iyisi bulsun seni de:)
+1 yılöper başıma koyarım kezban nedemekmiş * bide bu moda oldu kezban :S:S
216 Yorumla
Soran+1 yılsinir bozucu şeyler hep..
- +1 yıl
valla bıllahı kezban ne demek la :s:s allah carpsın yenı duydumm :S
Soran+1 yılkalp kırıcı şeyler.
- +1 yıl
takmayın sızde boyle seylere ya sen sorunda bahsettıgın gıbı bır ınsanı bulmak zor devır oyle bır devırkı ahhh ahhh...
Soran+1 yılİnsan sorun bende mi diyor. kendi kendine kusur arıyor bu sefer. kendimi beğenmek değil, ama yerine göre davranan düzgün biriyim. arkamdan böyle laflar edilmesi alt üst etti beni.
- +1 yıl
sıkma canını bosver sen oldugun gıbı bırı olmusun bak cevrendeki ınsalara hangını oldugu gıbı duruyor.
Soran+1 yıldoğrusun.
- +1 yıl
yanı morelini bozma sen sana laf söyleyen ınsanlardan daha guzelsın. herkez guzellıgını kaybetmıs.
Soran+1 yılcok haklısın. herkes mukemmel gibi davranıyor. mukemmelını ıstıyor..
- +1 yıl
mukemmell nedemektir allah askına ya bazen ben soyle ksde cok ras gelıyorum dıyorlarkı su cok tatlı su cok yakısıklı su cok cekıcı su cok karizma eee bunların tersındeki insanlar ne ayak o zaman üzülüyorum ya kimse bilmiyorumki allah herkezi eşit güzellikte yaratmıs kimse güzellikten bahsetmıyor...
Soran+1 yıltam olarak bu düsünce iste. her erkek bir angelina jolie, her kız brad pitt olsun ister karsısındakını. dıs guzellıge bakmayanların yarısından cogu aslında içini bilmeden dış güzelliğe göre yargılıyorlar. ben bu ikisini kıyaslamaya çalışırken beynim yoruluyor gercekten. güzelliği de veren allah, çirkinliği de. güzellik ve çirkinlik allah'a ait zaten.. verdiği güzellik de çirkinlik de..
- +1 yıl
ne dimki daha boşver sıkma canını sıkıyorsan canını gerek yok herkeze ben yeterım kendıme de cık işin içinden
Soran+1 yılhayırlısı, insallah..
- +1 yıl
biz yürüdüğümüz yolda devam edelim viraja kavşaklara gerek yok anlatabılmıstırım inş
Soran+1 yılanladım anladım, tesekkur ederım bu guzel yorum icin :)
- +1 yıl
tsk ederim dinlediğiniz için
+1 yılYazdğın gibi biri ise Gelsin benim olsun Canım feda :D
17 Yorumla
Soran+1 yılçoğunuz bu şekil düşünüyorsunuz, yani bunun kezban olunmadığı konusunda. umarım reelde de hepiniz böylesinizdir, böyleyseniz çok sevindirik oldum :)
- +1 yıl
GenellemdeYapma Kimseyi Bir Tutamassın Herkes Farkıldır Düşünceler Dahil olmak üzere Yazdığım gibi Her ne olursa olsun Kezban nedir ya :D ama şunuda Belirtmek isterim Şımarık biri ise Yani kendini çok beğenmiş bir kızı skip atmak HAKTIR
Soran+1 yılzaman cok farklı gercekten. tanımadan yargıyı oturtmak insanlarda alıskanlık haline gelmiş.
- +1 yıl
Evet Fark ettim Sende olduğu Gibi KUSURA BAKMA
Soran+1 yılben önyargıyla yaklasmadım sana, sadece umut ettim bian gerçekte de öyle düşündüğünüze dair. cümlemde de zaten sana karsı bir önyargı söz konusu değildi. yanlıs anlasıldıysam kusura bakma..
- +1 yıl
Söyleyeceğim Şu ki Bir insan ne Dış Görünüşü ile nede Yazdıklarıyla Tanınabilir Sadece Zamanla nasıl bir insan olduğunu İlan eder Neyse [Öyle düşünen insanlar çok vardır]
Soran+1 yılhaklısın :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılKurba olurum oyle kiza kurban :) yalniz sayili degil hic erkek arkadasi olmasin istemiyorum kiskaniyorum napiyim :) bir de evlenelim mi? :)
13 Yorumla
Soran+1 yılhahah komıksınız yaa:)))
Cevap sahibi+1 yılSeviyoruz napalim :P
Soran+1 yılvardır böylesi dert etme :)
+1 yılKadi ulaşamaduğı cigere pis dermiş seninkiside o misalboşuna kafana takma herkes kendi karakterine göre konuşup hareket ederonum için karaktersiz kişilerin nispetine alfanıp kafanı karıştrma.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılüreme organlarıyla beyinlerinin yer değiştirdiği erkeklerin kaba tabirle 'vermeyen' kızlara o abazanlıkla söyledikleri bir laf o niye takılıyorsun ki :))
10 YorumlaEdepli derim ama tabi insanların dışı ile içi bir olmuyor malesef :/
16 Yorumla
Soran+1 yılmühim olan o.. ikisi de denk düşmeli.
Soran+1 yılbu neydi simdi :))
Soran+1 yılpeki, güzel yorum için tesekkurler:)
Kezbani cok farkli kisilere soyluyorlar anlattiginla alakasi yok
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. şunu çözemedim kezban kötü birsey mı.. bence doğal kızlar daha cekıcı insanları asagılayan aşagılıktır zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBakma su erkeklerin dedigine ister utangac ol oyle ol hepsi tip ariyo yalan mi gidiyolar yine cilveli oynak hatun gorunce yavsiyolar internetten ordan burdan ona tercih ediyo
12 Yorumla- +1 yıl
Düsüncen yanlış hepsi bir değil ben öyle kız bulaym baş üstünde tutarım
Cevap sahibi+1 yılOlabilir istisnalar cogu oyle hepsi demedim
Kişilik & Karakter konusunda 887 cevap paylaştı. Ulaşamayacaklarını sandıkları veya da hak etmediklerini düşündükleri için olabilir
10 Yorumladaha nasıl bir kız istenebilir? kezbanla alakası yok :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim olsun, sonsuza kadar sadece bana baksın, öncesi yoksa, ben onun sonsuzu olayım...
12 Yorumla
Soran+1 yılhahah:)) bulursun insallah:)
Cevap sahibi+1 yılUmarım :)
O tür bir kıza kezban diyen fahisedir
Soruna ise (Olabilir onune gelen erkekle cıkanlardan cok daha güzeldir o kız benim gözümde10 YorumlaO kezban dedikleri kızı getir bana başımın tacı ediyim.
20 YorumlaKezban değildir kriterlerime uyuyorsa direk nikahı basarım :D
10 YorumlaÖyle bir kız var mı ne Kezbnı benim sevgilim öyle olsa onun için buzlu sulara giririm
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılKarakterli, şerefli, namuslu bir bayansa kezban değildir.
10 Yorumla öylesini bulsunlar öpsünler başına koysunlar elizabetçi onlar kanka takma sen :D
10 Yorumlaallahım seni bize onlardan nasip et :)
18 Yorumla
Soran+1 yılamin :)
Soran+1 yılinsalllaaah:)
Soran+1 yılHahah o taraftan pek ümitli değilim ben. bilmem, istisnalar vardır elbet:)
Soran+1 yılkezban (!) kızların seni bulması ümidiyle.. insallah:)))
Kezban nedr mk su yakistirmalardan vazgecin artik olgunlasin biraz. ot geldniz saman gidiceksinz..
03 Yorumla
Soran+1 yılbunu hemcinslerinize anlatmalısınız işte.
Soran+1 yılben hayatımda agzıma kezban lafını almadım. ya da bir insana bu tarz bir yakıstırmada bulunmadım. kimseyi görünümüne göre eleştiren bir insan olmadım. ailemden bunu gördüm, bunu öğrendim. boyle ınsanların arkandan böyle laflar etmesi, böyle bir insan için çok kırıcı maalesef.
öyle kezbanı bulsam düşünmeden nikahı basarım
15 Yorumla
Soran+1 yılhahah güldürdün :) umarım bulursun da :)))
Soran+1 yılonlardan cok var aslında, iyilerle karsılastırır allah iyiyi :)
Soran+1 yılallah yardımcın olsuun:))
öyle bir kız yok bence günümüzde :D
14 Yorumla
Soran+1 yılbazı kızlarımız yüzünden onlar görünmüyor.. ya da sizi bulmuyor bilemiyorum..
Soran+1 yılaramayacaksın bu tür durumda, bekleyeceksin..
+1 yılBöyle kızlar var elbet ama maalesef sayıları az
20 Yorumlaedepli kız kezbanmı oluyor hayır
10 Yorumla
+1 yılGenellikle görmem ve değerlendirmem yokmuş gibi..
10 Yorumla
+1 yılÖyle kız kaldıysa baş tacıdır
10 YorumlaBöyle bir kızla evlenirim...
10 Yorumlaböyle bir kız varsa hemen evlenirim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılarkadaşım kezban ol derdin nedir onlar ınsan deılmı bır cıktı kezban ya onlar sızden daha ıyıler
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılne kezbanı tarif ettiğin kız candır
10 Yorumla Kezbanlıkla alakası yok
Hanım hanımcık10 YorumlaSüper derim:) böylesi kaldı mı ki ya:\
10 Yorumla
+1 yılneden tribe girdin
18 Yorumla
Soran+1 yıltrip mi.. kırgınlıktır bunun ismi.
- +1 yıl
neden kırgınsınki
Soran+1 yılarkandan bu tarz laf edilmesi. hoş mu?
- +1 yıl
sen nasıl buluyorsun kendini. önemli olan bu. ama herkes de diyorsa bilmiyorum
Soran+1 yılben kendimi öyle görmüyorum. ne bileyim memnunum ben kendimden. görünüşüme bakıyorum sevimli tatlı geliyorum kendime. çekingen davranışlarım mı sorun bilmiyorum. herkes demiyor. tek bir kişi söyledi bunu yani "kezban" denen tabiri..
- +1 yıl
sıkkıntı yapma o zaman.
Soran+1 yılpekı tesekkur ederım:)
- +1 yıl
rica ederim
öyle kız varsa karsıma cıksa ciddi düsünürüm
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGel tanışalım ben seni tanımak isterim
10 YorumlaHayır ne alakaaa
10 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hiç kimseyle çıkmamış bir kız sizce? özellikle erkekler cevaplarsa?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar