Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Merhaba, benim gözümde olumsuz bir izlenim bırakırdı yani demek ki ne istediğini hiç bilememiş veya tek bir erkeğe sadık kalma konusunda çok ciddi adım atamamış diye düşünürüm ister istemez.
Ne istediğini bilemyen çok afedersin slağın önde gidenidir
Sensin be canım.
Millete hakaret etme. arkadaşım öyle
Gerçekler bunlar
Sensin slkkkk
Slak işte milletide oyalıyor bazıları kaptırır kendini bu ml yüzünden üzülüyorlardır belki
Slak sanane arkadaşıma hakaret edip durma ml
Bir uza ergen ne istediğini bilmeyen çöp tenekeleri
1 hafta neyine kaptırcaklar kendilerini enayi olmasınlar onlarda
Sensin lan sen uza ergen çöp teneke
Bidon kafalılar
Sensin o
büyük ihtimalle ciddi düşünmezdim
Evet neden düşünmeyim bu kıstas değil benim için
peki flörtleriyle bir şeyler yaşamış mı
Hayır
Ya kız hep erkekleri bırakan tarafsa. kendi tercihiyse
Kaç kişi olduğuna bağlı 2 felansa olur
Ciddiye alınmaz oylesi
Sanal flört mü?
Evet ama bazılarıyla buluşmuşsa
Ben istemem ne istediğini bilmeyen kızı
Okey
Kaç kişi ama işte 8 10 kişi çok değil aslında bu sosyal medya döneminde ama 20 30 40 arttır arttırabildiğin kadarsa kötü bi durum
Problemin ne olduğunu bak ben sana anlatayım. Bu kadar fazla iletişime açık olursan sizin aşırı fazla erkek seçeneğiniz oluyor, hiçbir şeyi beğenmiyorsunuz buluttan nem kapıyorsunuz. Egonuz tavan oluyor mütavazı kişiliğinizi yitiriyorsunuz. Beklentiniz tavan oluyor. Hayatınıza giren erkeği de eksik hisettiriyorsunuz. O yüzden az öz iletişim kurmanız lazım.
Üff he tamam
İşte şekil A ' da gördüğümüz gibi tripler.
Sen triplisin uzatma sus diye öyle yazdım da bi susmadın
Evet elbette
Hayır
Düşünmem
Neden
Öyle
Ama hiç sevgilisi olmamış hiçbişey yaşamamış sadece zamanında erkeklerle çok mesajlaşmış.
Olsun istemiyorum
Peki
Peki
Düşünmem
Neden
Belki de doğru kişi karşısına çıkmamıştır o flörtlere o yüzden tekmeyi basmıştır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?