... Ben kimseye yanlış yapmam, yapmışsam öyle olması gerektiği için yapmışımdır...@. @


Herkesi olması gerektiği yere gönderdim. Kafam karışıktı ama şimdi mis gibi güneşli ve keyim yerine geldi.
Yanlış yapmam, hak edene hak ettiğini veriyorum...
Teşekkürler
Rica ederim
Kimseyi bı yere gonderemem aklım kalır kalbim kalır, çok sevdiğim bir arkadaşımla bozuguz sor bakalım huzur kaldı mı?
Teşekkürler hocam.
Eksileyen kiskanclar da kim acabaaa?
Kimseden çekmedin hocam kendi hemcinslerinden çektiğin kadar hazımsızlık başa bela
Vallahi öyle hocam güzel olduğum için oluyor dbdjdnfj
Kıskananlar çatlasın hocam
Aynen hocam
Cevap
4Cevap
Paspas olsa üstüne basmayacağım insanlar var, ayağım kirlenir. Herkes hak ettiği yeri kendi belirliyor, bana hepsi uyar
Selam gadası 🙃
Beni seven herkes benimle zaten sevmeyen insanlarda zaten uzak duruyor. O yüzden içim oldukça rahat ediyor.
#gadası
Herkesi hak ettiği konumda bırakıyorum. Başımın üstünde olan da var, yerin dibinde olan da.
Gönderiyorum bumerang gibi ayni hızla dönüyorlar 😬😬😬
Ben horozum, skp bırakırım. Gerisine karışmam. Hayat bana bunu öğretti.
Evet herkes hakettiği yerde…
Yanlış da yapmadım onlar kendi kazandı kendi yerini
Bilmem kim nerde nasıl. Ben iyiyim onu bilirim bir tek
Herkesi bir yere göndermedim ama herkesten yani birden fazla kişiden kendime dönüp sesliğe çekildim.
Her kes hakettiği yerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar