Herkesi yerine gönderdik, şimdi herkes olması gerektiği yerde dediğiniz birileri var mı?

... Ben kimseye yanlış yapmam, yapmışsam öyle olması gerektiği için yapmışımdır...@. @
Herkesi yerine gönderdik, şimdi herkes olması gerektiği yerde dediğiniz birileri var mı?
Herkesi yerine gönderdik, şimdi herkes olması gerektiği yerde dediğiniz birileri var mı?
Cevapla