bu erkekleri anlamak mümkün değil geçenlerde cafede biz oturuyoruz terasta yan tarafına binanın oturduğumuz yerin dibi diyim anlıyın bir mercedes yanaştı park edip çıktı anam adam öyle bi çıktı ki içinden acun ılıcalıda öyle hava ego yoktur küçük dağlar benden meshul dercesine kibirle zannedersin sakıp sabancı indi zannedersin sizi satın alırım edalarıyla böyle iticilik olamaz 🤦🏻♀️ kusacak olsam ilk onun üzerine kusardım ilk o derece irrite araban lüks ise lüks bu ne ego ya zaten hiç tanımadım görmedim bu tarz arabalara sahip olup ego yapmayan bir erkek
ya bunlar ömürleri boyunca görmüş olsalar bile kibirleniyolar eğer böyle bir araca sahip olup hava atmayan birisi varsa o okyanusta istiridye kabuğunun içinde nadide bir inci gibidir ama imkansız ahahahaha bülent ersoyun yeniden erkek olması kadar imkansız geliyo gözüme
Şöyle bişey var erkek nasıl güzel peşinde ise kadında para paşinde demiyelimde şimdi hiç bir ana baba kızının yokluk cekmesini istemez rahat etmesini ister aşk ta karın doyurmaz bunu erkeklerde iyi bilir şimdi adamın durumu iyi degilse yakışıklı da degilse bu erkekte özgüven eksiklgi olur sonucta bir kızı birşeyler yapıp onu etkilemek kendine alıştırmak lazım benim bir çay ısmarlayacak param olmazdı bu yüzden kızlarla konuşamazdım şimdi para var da yaş gecti heves bitti bezende para erkegi şımartır para her insana gelmez kadın para yokken erkek para verken belli edermiş karekterini bu yüzden ben yokmuş Gibi davranıyorum
Şirket sahibi olup önündeki yazıyı harf harf baka baka yazanlar gördüm. O adamdaki olsa olsa özgüven değil, paranın verdiği görgüsüzlük seviyesi olur. Paran var her şeyi satın alırım havası maalesef birilerine özgüven gibi geliyor. Orada bu kişilerin değil, paranın özgüveni var. Çünkü ozguvenli olan kişi kendisine güvenirken parası olan kişi "param var yaparım" diyerek kendisine değil parasına guvenir. Paranın ozguveni vardır yani. Tabi bu herkes için geçerli değil ama çoğu budur
Para vizyonunu değiştirebilir insanın, belirli konularda özgüvende sağlayabilir. Adam veya kadın Nobele aday gösterilir, oldukça da varlıklıdır ama git bak ikili ilişkileri berbattır. O insan uzmanlaştığı dalda güvenir kendisine.
Yurdum insanının her hangi bir konuya hakim olsa da olmasa da kendine olan özgüveni tavan.
Bence büyük ölçüde var. Hatta stres bile az oluyor ekonomik durumu yüksekse. Çünkü ülke ekonomisi ortada. Bu kadın erkek herkes için geçerli. Parası olanın sosyal hayatı ve arkadaş çevresi de daha canlı olduğundan, özgüven deposu oluyor insanlarımız. Ekonomik düzey yüksek olması ruh sağlığı açısından şart bir defa. Kaygısız hayat yaşıyor insan.
Para varsa yan cepte, her şey kalır en dipte demişler. Bu devirde bazıları parasını konuşturur saygı göremez. Bazısı parası yoktur tek selamı ile iş gördürür. Özlük bambaşka para ile satın alınacağını düşünemiyorum.
Evet. Özellikle 30 yas ustu bekar veya evli erkekler icin oyle. Cunku önümüz de yaprak, elimiz de mizrak zamanlarin da yasamiyoruz artik. Gücü gücü yetene değil de, parasi parasina yeten bir zamanda yasiyoruz. Erkege bicilen görev hep guclu olmasi, guclu gorunmesi "Bu da gunumuz dunyasin da daha cok parayla oluyor. Bunun bir nedeni de bazi kadinlar. Biz erkekleri paramiz ölcüsün de degerlendiriyorlar. Banka hesaplarima bakayim benim kac liralik özgüvenim varmis.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Sanmıyorum ya mesela bazıları var ayda sadece toplasan dört gün çalışmıyor öbür bütün günler çalışıyor sabahın köründen akşama kadar aldığı parada çok para yok ama yinede ego tavan
Ya da mesela bazıları var gayet iyi bir işte çalışıyor onu gerçekten pek yoran bir iş değil ama adam yinede elit galibası karakterle alakalı bir şey bu
velev ki ornekleme ile anlatacak olursak erkek çirkini hanzo habeş maymunu ali ağaoğlu denen adam yanında 20 lık kızlarla cıkıp ortanca hanım ile taksime gittik dıye gazetecılerın onunde soylemıstır. ,
Bence sosyal ilişkisi daha önemli özgüven konusunda. Ancak maalesef ülkemizde görgüsüz tavırları özgüven olarak algılandığı için sanırım bu yüzden bu düşünce.
Ozguven parayla alakalı değil. Gücünü ruhundan ve yüreğinden alan adam ozguvenlidir. Para bunlara sahip olmayan adamciklara biraz ego kazandırır sadece. Ego ve ozguven aynı şey degil
Para güç sağlar bunu bilmeyen yoktur, erişmesi zor şeyleri satın alabilme gücünden bahsediyorum tabi ki lakin her şey satılık değil bunun bilincinde olmak önemli
Siz böyle erkekleri parası olan ve olmayan olarak ayırmaya devam edin ! Parası olan erkeğin özgüveni yoktur sadece sizi parasıyla satın alabileceğine inanacak kadar zeki ve ukaladır… yani onun özgüveni sizin zeka seviyenizle doğru orantılı !
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Özgüven insanın kendiyle barışık olmasıyla ilgilidir. Para kibirli ve enaniyetli yapar.
Parası çok olanların egosundan çok daha iyidir o dediklerin. Ve biz de biliyoruz ki paralı erkeklerin köleleri olan kadınların da beyinsiz ve kendilerini kullan at eşya olarak tepside sunduklarını 😁😁😁😁😁😁😁😁