ALdatıldıktan sonra hayatımın ileriki aşamasında bir erkeği hayatıma alırsam nasıl , ne gibi yol izlemeliyim?

İlk ve uzun ilişkim maalesef aldatılma ile heleki son cümlesi kulaklarımdan çıkmıyo belki sana anlamsız geliyo ama seni seviyorum dedi 😔 bana böyle haksızlık yapıp zamanımı harcadı, bana kıydı. Evet biliyorum daha kabullenemedim bile fakat hayatımın bundan sonraki aşamasında neler yapmalıyım? Ne gibi bir yol izlemeliyim? Karşımdaki erkeğe karşı nasıl davranmalıyım bilmiyorum bana psikolojik şiddette uyguladı şunu şunu yapma diye hayatımı kısıtladı, bana güvenmedi kısacası çok sarsıldığım bir dönemden geçiyorum ve bunu atlattıktan sonra nasıl normale döneceğimi bilmiyorum. Sosyal bir iştede çalışıyorum , sosyal bir çevre ve erkek konusu ancak dışarıdan iletişime geçebilirim. Fakat konu aşktan ziyade bir erkeğe uzun zamandır sevgilimden başka kimseyle konuşmadım , arkadaşça bile olsa nasıl konuşacağım veya beni yanlış anlayıp yanlış duygular yüklemesinide istemiyorum. İnsanlara güvenimde yok ama bu depresyon sürecini en ağrısız biçimde atlatmak istiyorum kendime bu hafta full işe verip acımı yaşıcam haftaya toparlanma sürecine girmek istiyorum
ALdatıldıktan sonra hayatımın ileriki aşamasında bir erkeği hayatıma alırsam nasıl , ne gibi yol izlemeliyim?
Cevapla