Kankayla canım , bitanem, meleğim diye konuşmak ne kadar doğru ya?

Sevgilimin facesindeydim. bir kızla canımlı bebeğimli konuştuğunu gördüm. Kız kankasıymış. Başlarım öyle kankaya.
Sevgilin varken başka bir kıza canımlı cicimli konuşmak nedir ya? Kızda gevsek gevsek canısı , hayatım falan yazıyor , öpücükler koyuyor. Bu ne rahatlık arkadaş , sorun bende mi anlamıyorum?
Kankayla canım , bitanem, meleğim diye konuşmak ne kadar doğru ya?
Cevapla