Ne olur biri artık bir yol göstersin bana ne yapmalıyım?

Geçmişimi s*ken insanlar yüzünden darmadağın oldum. İntihar etmek istiyorum. Ölmek istiyorum. Her gece ölme umuduyla uyuyorum. Yeter artık dayanamıyorum ben. Olmuyor. Okb hayatımı mahvetti. Düşüncelerim beynimi s*kiyor her gün. Boğaz köprüsüne gidip oradan atlamak istiyorum artık yeter. Psikoloğa gitmek istiyorum ama gidemiyorum. Olmuyor. Ailem bile ilgilenmiyor benimle. 18 yaşındayım ama yapayalnızım. Kendi kendimle savaşıyorum. Ben dayanamıyorum artık ne olur biri bir şey söylesin bana. Telefon, internet, hayat, her şey bitirdi beni. Aklımda olan tek şey ölüm. Hiç bir şeyden zevk alamıyorum. Bıktım artık.
Ne olur biri artık bir yol göstersin bana ne yapmalıyım?
Cevapla