Benim insanlar ile olan ilişkilerimde her zaman mantığım ön plandadır.
Ya sizin?
Ya sizin?
Uzun süre önce duygularımı yoğun kullanıyordum. Mantığımla hareket etmeyi seviyorum artık. Bir insan sırf iyi biri diye onu mutlaka hayatımda tutmak ya da onun hayatında var olmak artık bana mantıklı gelmiyor. Herkesin iyiliği kendine göre. İnsanlar değişir ve insan seçiciyimdir.
Cevap
17Cevap
Ne kadar mantık desek duygu ister istemez devreye Giriyor.
Ama çoğu zaman mantık ve katıyımdır.
Dengelemeye çalışıyorum genelde. Bazen duygusal tarafım beni uğraştıriyor ama her zaman mangitigim ağır basar en sonunda.
Sevdiğim kişiye karşı mantıklı düşünemem onun dışında mantıkla hareket ederim
Sadece duygular ile hareket etmek yıpratıyor, ikisini de kullanmak lazım
Karşımdakiyle olan ilişkime bağlı ama genelde mantığım biraz daha önde
dışarıya karşı mantığım ama değer verdiklerime karşı duygusallığım
Duygularım biraz kör benim 😅 mantığımla hareket etmeye çalışıyorum.
Açık ara duygun çünkü ben maalll bir yengecim
Duyguların esiri olmadığım bir ilişki vardır.
İkisini katmak daha iyi
Aynen mantık
mantık
Artık mantık
mantık herzaman iyidir
Geceleri duygularım, gündüzleri mantığım
Duygusal☹️
Duygularım
Mantık
Mantıklı biriyim
Duygularım
Duygularım
Mantık.
Duygularım 😉
mantığım elbette
ikisine de 👍
Her ikisinde :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?