Hayatımın en yalnız dönemindeyim sizce neler yapmalıyım?

Dertleşmek için kardeşim yok, arkadaşım başka şehirde okuyor, sevgilim desen asker. Kendimi kimseye yakın hissedemiyorum. Yalnızlığı severim ama bu durum beni kimsesiz gibi hissettirmeye başladı. Hem hayatımda anlamlı arkadaşlık ilişkileri kurabileceğim dostluklar istiyorum hem de şu an ona uygun ortamım yok. üniversiteye sınavdan sınava giriyorum başıma gelen bir kötü sebepten dolayı okulu uzattım...
Hayatımın en yalnız dönemindeyim sizce neler yapmalıyım?
Cevapla