







Dışarıda bir hayat yok esasında. Dışarıda milyonlarca farklı hayatın bir araya gelmesiyle ortaya çıkan koşuşturmaca karması var. Hep bir telaş sanki sakince sürdürülen bir savaş var.
Asıl hayat doğa da var. Kuşların uçuşunda, nehirlerin akışında, çekirgelerin şarkılarında, yeşilin maviyle dansında var hayat...
Ben asıl hayatın bilinmezinde bir yerlerdeyim
Cevap
18Cevap
Dışarda hayat var neden içimde ölüm?
Sagopa Kajmer sözleri geldi aklıma.
Ben o hayatın mecburen içindeyim.
O şarkıyı dinlerken bende yazmışdım bu soruları 👌🏼
👍🙏
bedenen içinde kafaca dışındayım
ait hissetmek zor bir yerlere neticede..
Ben o hayatın tam ortasındayım.😁 Merkezindeyim o hayattayım.
Dışındayım, bir tek akşam iş yerinden çıkınca fark ediyorum dışarda bir hayatın olduğunu 😄
Ben hep hayatın dışındayım zaten senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep evde geçirdim sosyal hayatım da hiç olmadı
O hayatı yaşarken orasını burasını kıranlarla ilgileniyorum :D
Istemesem de içindeyim
bazen içinde bazen dışında :)
Kenarında köşesinde takılıyorum
Ben o hayatı umursamayanlardanım.
Daha demin oradaydım. Bilmem
Dışarı insanı değilim.
Dışındayım galiba fotolardan o anlsşıldı 🤣
Dışında
bir yere ait hissetmiyorum sadece
Dışında olmak istiyorum
Dısındayım
Dışında Matrix gibi
Dışındayım, insanlar bana göre değil.
Dışındayım tabiki
Tam ortasında...
Dışındayım
İçindeyim
Bilemiyorumm
İçindeyim
Dışındayım
İçindeyimmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?