AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
187Cevap
Dün akşam bursa-kasımpaşa maçının üst biticeginden adım gibi emin olduğum halde hesapdaki bütün parayı basmadim :(
Söz seninse yanlışsın.Başkasınınsa o yanlış.Bu söze katılıyorsan sende bu yanlışa ortaksın.Yani hertürlü yanlışsın :)
muhakeme yeteneğine bağlı. tercihlerin zaten berbatsa iyiki yapmamışsın derim :D ama iyi muhakeme edebiliyorsan şansını denemen gerek.
üniversitede ilk aşık olduğum kızla birlikte olmamak oldu. ben dokunamadım kıyamadım. ama kendisi beni benimle birlikteyken aldattı ve onun oldu.
Verdiğim değerleri geri almak keşke alinabilse
Eski sevgilime yakın olmak için sevmediğim bölümü tercih etmek
Abazalık böyle bişey..
@DediGitti ne alaka zaten şimdi onu sevmiyorum artık elimde de sevmediğim bir bölüm
Eh tabi sen abazalığın yüzünden peşinden gittin.. O da sigti sigti sigti attı... bu beyine o bölüm bile fazla.
sanal alemden sevgili yapmak yetmezmiş gibi terk etti diye ağlamak
Yaptıklarım için pişman değilim Aklım hala yapamadıklarımda ha 😂😂😂
bir tane kiz vardi seviyodum beraber yattik hicbisey yspmadim bir tek o
İki muhabbet kuşum vardı. biri ölmüştü. diğeride özgür kalsın diye ben saldım
Yanlis bir secim yaptim mesleki uzerine ve cok pismanim
Anladım hayırlısı ne ise o olsun
Şuana kadar çok büyük bir pişmanlığım olmadı ama olacak gibi gibi sanki deme? :)
Çok büyük olmasa da küçük çaplı olacak sanırım :) Ama geçecek ileride pişmanlıkta hissetmeyeceksin dert etme :D
Aynen zamanın unutturamayacağı hiçbir şey yok :))
9. sınıfta devamsızlık yapmak. sonra sınıfta kalmıştım.
Değmeyecek insanlara yardim ettim etmez olaydim ki akıllanmadim halada ayni
Yine bazılarının varlığını başımın taraflarına gereksiz yere çıkarmak ..
o bu yıl değil her yıl oluyor :)
Bu yıl farklı oldu diye dedik heralde..
:)
bir tane var beni yedi bitirdi ama artık o pişmanlıkla yaşamyı öğrendim
:) mutluluklar size o zaman. tatlı bir pişmanlık gibi.
:))
Bir keresinde yanlışlıkla kardeşimin ayağının kırılmasına sebep olmuştum.Çok üzülmüştüm çok pişman olmuştum.
ikinci şansı verdiğime çok pişman oldum
birde geçen yılıma
kizin birine seni seviyorum dedim keske demez olaydim onu taniğim gune hep nalet olsun diyorum
masturbasyon :/ tam zevkın doruğundayım bir boşalıyorum herşey bitiyor pişman oluyorum çok sinirliyim çükümü koparıp atasım var
Sevdiğim kisi bana ne yaparsa yapsin yillar boyu affetmem ama şimdi sktr ettim içim rahat. Tabi yillar gelmiyor geri ve hatalar duzeltilmiyor
inekleri otlatirken o kızı o derede neyse anladınız siz 😁😂
sevgilimin abisini dövmek... simdi nisanliydik belki de ayrilmasaydik ah ulan ah
Naptin abey.
valla yaptık bir hata :D
beni hic tanimayan birinin yanina gidip sevdigimi itiraf etmeye çalışmak 😊
2 yıllık okulu 4 sene oldu halen bıtıremedım :) bu pısmanlık sayılırsa pısmanım :)
:D allah sana ne demyim emi ee soran olursa 4 yıllık okudum dersin
Ahahha aynen makarasını cok yapıyorum onun :)
asfgd yapyap
Benim gibi birinin, basit bir herif için aşk acısı çekeceği kimsenin aklına gelmezdi.
Nasıl bişeymissin puffffff..
hay egonuza ya.
geride kalan 12 ayın bütün günleri pişmanlık benim :D
neden ya :(
pişman olabileceğim bişeyi yapmaya cesaret edememiş olmam :)
:) pişman olabileceksen düşünmeye mahal yok
ama genelde seni en çok mutlu edicek şeyler seni en çok mutsuz edebilme potansiyelini de taşıyanalrdır. işte ben bu riski almaktn hep kaçarım
garanticisin böle devam et bence
bazı konularda öyleyim onun dışında iplerimi biraz daha gevşetmek istiyorum yeni yılla birlikte :) inş mutluluukkkkk huzurr aşk doğru insanlarr başarı bizimle olsun happy new years
umarım dileklerin gerçekleşir :)
Tercihlerim arasına İstanbul'u yazıp , kazanmak oldu :/
Ailenizde istanbul'da mı yaşıyor
:)
Gurbetteyim :/
barcelona macına alt vermiştim 2.400tl kaybetmiştim
üniversite okumadım en büyük pişmanlıgım bu şimdi geçti balık pazarı kaçan balık büyük oldu
boşversene,ben okudum da noldu,askerden sonra görücez bakalım nolucak..
pişman oldum valla üniversiteye gidenleri görünce özenyorum askerden sora açık öğretim okumaya karar verdim
Surekli saxo cekmek isteyen sevgilime hayir demek 😂😂
Salağın tekiyle tanışmam oldu en büyük pişmanlığım şu yakın zamanlarda.
cümle çok felsefi olmuş.bana ağır geldi..
ama haklılık payı yüksek gibi..
herkese eksi veren o amelenin mantığını anlayamadığım için pişmanım :D
ınsanlara guvenmek cok kotu gercekten
yorum olarak cok uzun seyler yazabilirdim ama bende kalsın cok uzen oldu
Bu zama na kadar pismanlik yasamadim ama bu kafayla devam edersem ileridee bu soruya cevap vermek istemeyecegimmm galibaa :////////
zamanında yeterince sert olmadım
Hayır yok bence her şey birer kazanım
Yaptığım pişmanlık olarak Aşk'ık olmak diyebilirim...
yaşanılması gereken duygular bence, olumsuzda sonuçlansa yaşanılması gerek.
Yaptıgım şeylerden pişman olmam ben pişman olacaksam yapmam
Pişmaniye yapmıştım tadı güzel olmayınca çok pişman oldum :(
şimdi ben 33 sene sevişmedim, pişman mı olmam gerekir
Ilk sevgilim beni aldatti keske ona guvenmeseydim daha 8. siniftim en yakin arkadasimla bastım.
Pismak değilim, anıları bin parçaya böldüm gizlice.😂😂😂
Pisman
Evlenmesem iyiydi.
Bizim namus bekcisi namussuz yine is basında🤣bencede kadına yazık olmuş keske senin gibi bir erkek canım kardeşim evlenmeseydi😆
Evet kuma adayım kocasını, iki oğlunu, iki kızını uyutur uyutmaz bana koşmuş yine.😎 Yazık ya da değil sana ne. Senin gibi beni uyuttuktan sonra evli erkeklere sataşmadığına göre senden mutlu.😎
2 kiz ne ara oldu 🤣ben ruh hastası terbiyesicisiyim senin haddini bildiriyorum
4 çocuk anasıyım , 2 oğlum var dedin. Burada onları uyutup benim yorumları takip ettiğine göre ve her sataşmanda delirip, küfür edip, eşime hakaret edip, eşime tecavüz ettirmekle tehdit edip kaçtığına göre ruh hastası olan sen, terbiyeci olan benim.😎
4 cocuk habi senin beynindede problem var🤣yav yürü git seni adam yerine bile koymuyorum burada yalan yanlıs yazılar yazarak kendine inandiracagini mı zannediyorsun milleti namuslu manussuz seni🤣senin benim gözümde🦧dan farkın yok😎
🤣🤣 harika
2 ya de 4 ne fark eder. Çocuklu, evli ve bana bulaşan bir kadınsın sonuçta. Özelden senin bana yürüdüğünü söyleyen kadınlar var. Onlar bile anlamış.😎
Eşim için bazen övgü yapman ve bazen tecavüz ettirmekle tehdit etmen ruh hastası olduğunu, eşimin yerinde olmak istediğini, basiretsiz bir kocan olduğunu gösteriyormuş. Senle tartışmalarımıza şahit olan bir psikolog karı söylemişti.😎
senin ismin görünce kusasım geliyor 🤢yalanlarina karnım tok kadinlar yazmişmış cocuk kandırırsin ancak🤣
Harika olan ne bacım kadın düsmanı ruh hastasıyla uğrasıyoz işte🤣
Harikasınız inan ama özele gidin lütfen ))
Elhamdülillah evli olduğum halde kadınların gece kocalarını uyutup gecelikle klubeme tatlı getirdiği bir kadın düşmanıyım.😎Benim potansiyel katil ve ruh hastası olduğumu, benden iğrendiğini söylüyorsun. O halde neden benden vazgeçemiyorsun. Her gece kocanı ve oğullarını uyutup beni takip ediyorsun. Yalan söylemedim ve özellikle her kadının dikkatini çekmiş.
Eşime acıdığını söyledin ama en son " karını gönder rahatlatırIZ" dedin. O "ız" ne. Kocana ya da oğullarına sunmayacaksan karımı sen bir erkeksin ya da aktif bir lezbiyensin ya da karımı kıskanıyorsun.
Ayrıca bir insan katil ve ruh hastası dediği adama sataşıyorsa ölmek istiyordur.
Yani seni gerçekten psikolog kadın da çözememiş. Kocan uyuyakalıyorsa uyandır. Benim peşimi bırak. Dünyada ikimiz de kalsak senle olmaz.😎
Benimki de yanlış lise tercihi galiba
9. sınıfta yaptığım hatalar./
Bende yapmiştim ama pişman değilim
Az önce yediğim elmayı yemeyecektim.
Neden ki elma çok sağlıklı :))
saati gelmemişti erken davrandım ahaha
Kız saati demi var elma yemenin😀😀
Ara öğünüm 😄var saati tabi
Vay be 😊😊ben hayatimda diyet yapmadım hiç çok acemiyim
sperm yarışında 1. olmam
Yarış mı? :D
drift
Keşke zamanımı boşa harcamasaydım
Seviyeme uygun olmayan ailede doğmak.
2000 kaloriden fazla yemek
Polis degilde hemsire olmak
Hiç aşık olmadığım için pişmanlık yaşamadım
Tebrik ederim 😂
Saol😊😊
insanlara verdiğim haddinden fazla deger😐😒😒
Sanirim bir kac defa ölmemis olmam
Kimsenin kalbini kırmasaydım.
Eski sevgilimi özlemek
keşke aramasaydım ya aradım 😒
Neden?
Öyle pişman oldum
Anladım sevgilinlemi olan bişey mi ?
Hayır sevgilim değil ama aman boşver
peki :)