İnanılmaz güzel bir kıyafet içinde büyük bir rahatsızlık duyan ve özgüvensiz haller sergileyen birinin bir çekiciliği olamaz bana kalırsa. Yani giyilenden çok, o giysiyi taşıma biçimi ile ilgilidir çekicilik. Çok şık bir kıyafeti, çok çekici bir biçimde, özgüvenle taşıyan biri, 3-0 öndedir elbette fakat onun da en etkileyici yanı, görüntüsü değildir. Kendine yakışanı bulabilme, seçebilme vizyon ve becerisi, özgüveni, giyimiyle sergilediği kendine ve bulunduğu ortama saygısı gibi şeylerdir. Görüntü, birçok şeyden sonra gelir.
Bazen insanin tarzi gozumuze hos geldigi icin sicak hissederiz. Ben sirf giyim tarzindan dolayi bir kizdan etkilenmistim ama duygusal anlamda degildi. Sadece bu kiz cok hos ya arkadas olmaliyim diye dusunmustum sonra karakterini gorunce fikrim degisti tabi.
Benim için mümkün değil. Giydikleri ile beni etkileyemez kimse. Çünkü dışarıya kimden etkilensem diye çıkmıyorum ya da ortamlara çünkü sevdiğim var zaten
Evet anlık hisler çok acık olmayan kot yiyip üzerine olması gerektigi acıklikca bir tisort giyen saçları tam tepede toplayim bakkala ekmek almaya giden çok tatlı kız tanışabiliriz hoşlanırsam kapalı kızlarda bir başka gerçekten o baş örtüsü bazı kızlara çok yakışıyor ama adabıllyla taşıması günah almam Allahla onun arasında bana olan ilgisi davranişları yazma baglayıp burnu hızmalı kürt kızları onlarda ayrı bir detaysıniz hepimiz insallah kabimizdekiyle gönlümüzdeki bir olan insanla tanişmak beraber hayat sürmek kısmet olsunn
Görünüş ilk anda önemli bir etki bıraksa da , gerçek şu ki daima aldatıcıdır. Tıpkı Nasreddin Hocanın "ye kürküm ye.." hikayesindeki gibi. İnsan ilişkilerindeki en büyük yanılgı budur zaten. Gösterişe aldanma..
Etkilenmek anlık bir olaydır zaten. O an bir bakışı bir gülüşü dahi etkileyebilir aynı şekilde giydiği kıyafetleri onu çekici gösterirse de etki alanı yaratabilir
Benim için mümkün değil. Giydikleri ile beni etkileyemez kimse. Çünkü dışarıya kimden etkilensem diye çıkmıyorum ya da ortamlara çünkü sevdiğim var zaten