Antrenörden rahatsız olmam gereken bir durum var mı sizce?

  • boksa başladım güzel de çalışıyorum hoşuma gitti aslinda. Sonunda esneme hareketleri yapıyoruz bireysel çalışıyoruz zaten. Adam dizleriyle falan sırtıma bastırıyor. Ayaklarımı falan gayet rahat tutuyor. Mesela bugün uzandım bir bacağını kaldır dedi kaldırdım bir ayağıyla yerdeki bacağıma basti elleriyle havadaki bacagimj esnetti. Elimi kolumu çok rahat tutuyor normal mi bu sizce bu durum yardımcı mi olmak istiyor sadece yani gören insanlarjn yanlış anlama ihtimali nedir sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Yani daha önce esneme ısınma yapmadığım için söylüyorum aslında. Bilmiyorum belki normal ben rahatsız oldum oda olabilir. Adama durup dururken tepki göstermek istemedim de
Antrenörden rahatsız olmam gereken bir durum var mı sizce?
Cevapla