
Herşeyi şans nasılsa, elbet bir gün bana da güler diyerek geçiştirip bekler misiniz, yoksa çalışıp mücadele edip fırsatları kendiniz mi yaratmaya çalışırsınız?

Merhaba
Şansı beklersek ömrümüz biter. Şansı yaratmamız lazım. En büyük şanslarımızı yakalarız bu sayede. Çabalama sonucu şansı yakalarız. Ne kadar çabalarsak o kadar şans yaklaşırız. <3
Ben bu hayatta çabalamadan bir şeyin olacağını düşünmüyorum.
Bu sebepten dolayı tüm şansları kendim yaratıyorum, kaderimi başkalarının ellerine veremem. :)
Rica ederim. 😊
Yaratmaya çalıştım olmadı.
Bekledim yine olmadı.
Bazen olmaz 😊
Beklemeye devam..
Cevap
8Cevap
Şansımı kendim yaratmaya çalışırım. Bir süre denemekten vazgeçmem. Olmuyorsa farklı yollar ararım. Yine de olmadığını fark edersem, vazgeçerim. 👌🏻
Hayatımda şansa inanmam. Düşünce ve eylemlerim kaderimin çizgisidir. Azimli insanım istediğim şeyler konusunda.
Sihirli değneği beklemek gibi şans, bazen güler de evet, ama şansı bile çalışarak elde etmek gerekir.
Yaratmayı çok denedim olmayınca olmuyor. Bakalim hayırlısı.
Beklersen daha çok beklersin herinsan kendi kaderini kendi şansını kendi yaratır
Gökten elma düşmesini bekleme al elmayı kendin ye..
İkisinede denedim olmayınca bıraktım
Kendim yaratmaya çalışırım.
Şansımı her zaman kendim yaratmaya çalışırım
şansları kendim yaratırım
Şansa inanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?