Dışarıdan çok soğuk duruyorum, bunu değiştirebilir miyim?

Etrafımdaki herkes dışarıdan çok soğuk durduğumu, benle konuşurken cekindiklerini dile getiriyorlar arkadaşlarim arasında da bu durum sanki sorunlu kavgacı biriymişim gibi lanse ediliyor bir keleş muhabbeti var zaten aldı başını gidiyor cuma gunu dersteki bir hocada ders anlatırken bir anda niye öyle bakıyorsun dovucekmisin falan diye konu açıp 10 dk bakışlarımin ne kadar korkutucu kötü olduğu hakkında saçma sapan yorumlar yaptı ve tüm sınıfda hak verdi birsey derken korkuyoruz sanki küfür ediyor falan fıstık böyle şeyleri asla ciddiye alan biri değilim ama artık gına geldi ve hoşuma gitmiyor yani bunu değiştirebilir miyim davranışlarımla falan çünkü sırf bu yüzden resmen kimse konuşmuyor benimle konusmasa konuşmasinlar pek şeyimde değilde yani mesele baya soyutlaniyorum her şeyden
Dışarıdan çok soğuk duruyorum, bunu değiştirebilir miyim?
Cevapla