



Evet oldu keske görmeseydim olmasaydı diyorum
Evet oldu.
Cevap
11Cevap
Oldu ama sonra bunun kötü bir fikir olduğunu düşünmeye başlayalı yıllar oldu. Sosyal darwinistim çünkü
İnstagram’da denk gelen tiktok vıdeoları. Kaşıkla gozlerımı çıkarmak ıstıyorum o an
Oldu o Allah'ın kulunu görmeseydim o mesaj butonuna tiklamasaydim keşke
Birkaç kez oldu ama söyleyebilceğim şeyler değil anca mezara gider.
Hayır olmadı şuana kadar.
Evet, birkaç kazanı anını silmek isterdim
Olmazmii sen biliyon neleri dedigimii 😄
Bilmezmiyim hiç bence kendileri silinse dünya için daha iyi bir yer olur 😂😂😂😂
Tanıştığım kişileri silmek istiyorum bende
Evet o kadar çok oldu ki..
Oldu
elbette oldu :D :D
Internette tesadüfen gördüğüm gey resimleri
Ohoo neler var nelerrr
Evet çok şey oldu
çok var
Oldu
Evet oldu maalesef
Yokkk
Canım gözlerim
Ohoo say say bitmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar