Mutluluk aramakla bulunur mu yoksa o sizi gelip bulur mu?

Mutluluk aramakla bulunur mu yoksa o sizi gelip bulur mu?


Çok aradım..


Bulamadım seni..
Aramadığım zamanlar da gelip beni buldun bazen..
Azda olsa hissettirdin kendini..
Ancak yine de çok kalmadın bende..
İhtiyacım olduğunda hiç gelmedin mesela
Deli gibi aradığımda da yoktun..

Mutluluk insanların hayatlarını yaşaması için ona lazım olan duygulardan birisidir kimi insan için büyük anlamlar içeren kimisi için küçük şeylerde barındıran bir duygudur ve hissettirdiği insanı gerçekten huzur veren duygulardan birisidir.

İnsanlar bu yüzden hayatlarında öncelikli olarak mutlu olmayı önemser ver isterler iş hayatlarına arkadaşları tarafından ve duygusal anlamdaki ilişkilerin de mutlu olmak ön plandadır ve bunun için çabalarlar..

Bir çoğu buna kolayca ulaşırken bir çoğu da bütün çabasına rağmen ulaşamaz yani mutluluğu arasa bile bulamaz bu çabaların beyhude olduğunu anladığında ise tam tersi bir duygu mutsuzlukla baş etmek zorundadır

peki sizce mutluluk aramakla bulunur mu?
Yoksa onun sizi gelip bulmasını mı beklemek gerekir
#DengesizBirAdam
Mutluluk aramakla bulunur mu yoksa o sizi gelip bulur mu?
Cevapla